Jurnalul si Dobby

176 25 1
                                    

- Ce faci acolo ?
Draco cauta intr-o cutie veche agenda care o folosea pentru a sprijinii scaunul vechi din atelier.
Era o minunata zi de august. Pasarile cantau iar soarele stralucea puternic pe cer .
- Tu nu vezi ca eu caut ceva ?
Am oftat prelung.
- Si cine face curat aici ?
- Dobby. Zic si eu.
Mi-am mutat privirea de la Draco pe un jurnal vechi ce era aruncat . L-am ridicat prudenta si am citit de pe coperta numele " Tom Riddle " . Am rasfoit paginile cu grija si am constatat ca era gol. M-am uitat in jurul meu iar apoi am luat un creion de pe podea si am scris in graba. "Mă plictisesc " . Scrisul meu dispare in cateva secunde iar in acelasi loc apare "Si eu "  .  Speriata am aruncat brutal jurnalul pe podea si m-am uitat la el speriată. Ce era in neregulă cu el ?
- Ce l-ai trantit asa ? M-am speriat !
Ma uit la Draco care statea cu agenda in mana.
- Mai taci ,am spus eu in timp ce ma îndreptam spre usa.
Am apasat pe clanta care avea blazonul familiei Reacredinta  . Sacrile erau curate mulțumită spiridusului de casa , Dobby care lucra la noi.  Desi este un spiridus grozav , am observat ca in ultimul timp acesta lipsește si este tot mai agitat.
M-am dus in bucatarie sa verific si am observat ca lipseste iar. Am iesit si m-am uitat nedumerita. Era prea intuneric si in jurul meu nu era nimeni. Ceva foarte înfricoșător. Era liniste in casa iar pasii mei faceau foarte mult zgomot. Ce s-a intamplat ?
Am urcat pana la etajul doi unde era cufarul cu carti. Usa era deschisa si se vedea o unda de lumina iesind din incapere. Plina de speranta am inaintat.
- Draco ?
M-am uitat in camera. Lângă jurnalul lui Tom Riddle se afla un băiat inalt cu parul negru si ondulat. Dar unde era Draco ?
- C..Cine esti ?
Baiatul se intoarce la mine si imi arata un ranjet. Parea mai mare ca Draco si purta o roba de la Viperini.
- Asta este o intrebare importanta . Nu inteleg la ce o sa te ajute raspunsul.
- Ce cauti aici ?
Inima imi batea alarmant sa-mi sparga pieptul.
- Am fost tot timpul aici.
Se apropie de mine cu pasi mici.M-am uitat la el incercand sa nu par speriata.
Acesta ma prinde de umeri si se isi apropie fata periculos.
- Cred ca nu e cazul sa te rog de doua ori . Tu , ca o fata cuminte , o sa pleci din camera asta si o sa te prefaci ca nu ai vazut nimic. Nu ai facut nimic ca sa te folosesc.
M-am uitat la el încruntată. Ce insemna " sa te folosesc " ?. L-am impins si am iesit  din camera. Puteam sa-mi aud bataile inimii in timp ce respiram sacadat. Ce a fost asta?
Am mers la parter unde toate luminile functionau. M-am uitat la ceasul de pe perete care indica ora sapte si jumatate. Intarziasem la cina !
Am mers rapid in sufragerie si m-am asezat la masa.
Lucius ma priveste suparat iar apoi spune :
- Ai intarziat! De cate ori sa-ti spun ca cina se serveste la ora sapte ?
M-am uitat la Lucius care tremura de furie.
- Afara! Mananci in bucatarie !
Fara sa vreau am scapat un zambet. Am fugit in bucatarie unde Dobby statea pe un scaun prea mare pentru el.
- D-Domnișoară Agnes , va ajut cu ceva ?
Acesta a sarit ca ars si m-a privit cu ochii sai enormi si verzi. 
- Nu , multumesc. Am venit sa mananc.
M-am asezat la masa si am rupt o bucata de paine.
- Domnisoara Agnes este prietena cu Harry Potter?
M-am intors la Dobby. Ce scop avea intrebarea asta ?
- Da... De ce ?
- Domnisoara Agnes nu trebyie sa se intoarca la Hogwarts ! Hogwarts este in pericol. Dobby vrea sa salveze pe Harry Potter.
Acesta s-a dus la masa si a inceput sa se izbeasca cu capul de ea.
- Poftim ?

Kate Agnes # 3 - Camera AscunsaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum