Inainte de inceperea semestrului , Andys-a intors la Hogwarts . Ne –am pregetit incet incet cu temele si .....pentru examen.
Urmatorul meci de vajthat era contra Astropufilor. Baston insista cu antrenamentele I fiecare seara , dupa cina , asa ca abia mai aveam timp si pentru altceva inafara de teme si vajthat.
Pe de alta parte, eu si Andy am inceput pregatirea serioasa pentru examen. Sam se plangea langa noi , spunand ca examenele or sa se anuleze. '
Iin ziua meciului , m-am trezit vesele si foarte pregtita.
- Conditii perfecte pentru vajthat , a spus Baston entuziasmat la masa , umplandu-ne farfuriile cu omleta.
Am mancat toti , iar dupa am pornit spre vestiar. Dupa e ne-am pus uniformele rosii , Baston a inceput discursul lui de imbarbatare. Am ascultat putin din el , iar apoi a iesit pe teren si ne-am ridicat in aer ca sa facem incalzirea.
Dar , cand sa incepem , am auzit vocea profesoarei McGonagall rasunand din megafon.
- Meciul se anuleaza ,a spus ea .
Atunci au izbucnit huiduieli si fluieraturi , elevii exprimandu-si nemultumirea.
Oliver , cu figura descompusa a aterizat pe pamant si a fugit la profesoara.
- Grozav , am soptit eu.
Profesoara McGonagall a continuat sa strige .
- Toti elevii sa seintoarca in camerele lor de zi. Perfectii ii vor condce si si vor primi informatiile necesare. .
Am aterizat alaturi de echipa si am pornit spre camera de zo. Imi era frica . Ce s-a intamplat ?
Am mers impreuna cu restul eleviilori camera de zi . Stateam toti ajitati , asteptand-o pe profesora McGonagall.Dupa cateva minute bune , profesoara a intrat in camera si a inceput
- Veti avea un soc , a spus ea bland pe u ton surprinzator de calm. A avut loc u noub atac.... Triplu.
Stomacul meu s-a strans cat o nuca.
- Doua impietriri , Hermione Granger si Luminita Limpede , si un deces , James Honoryus.
mi-am pus mainile la gura. Era imposibil. Lacrimile mi-au navalit fata . alice a inceput sa planga in timp ce vorbea sigura , iar Skylar a ramas ca stana de piatra.
- U....UN..... deces ? intreaba Fred socat.
- Da , spune profesoara McGonagall Trista, James Honoryus de la Viperini.
Lacrimile imi brazdau fata. Profesoara a avut dreptate. Jmaes a fost omorat de un bazilisc.
- Toti elevii vor fi in camaerele lor de zi inaninte de ora sase . Veti fi Esescortati la ore de catre u professor. Nici u elev nu are voie sa mearga la baie fara un professor. Nu va avea loc nici o activitate pe timpul dupamiezelor sau seara.
Toata camera o privea socata. Ea a strans pergamentul.
- Va rog sa mergeti sa va faceti bagajele. Daca atacatorul nu este prins curand , scoala o sa fie nchisa si o sa trebuiasca s ava trimitem acasa.
A trecut destul de nendemanatica prig aura de portret , iar cercetasii au inceput sa discute intre ei.
- Un deces ? Cum ? aspus Lee.
Percy Weasley state ape scaunul din spatele lui Lee si pentru prima data u voia sa-si impartaseasca opinia . Era palid si statea incruntat.
- Percy e in stare de soc , mi-a soptit Andy. Fata de la ochi de soim , Luminita Limpede era ei ea perfecta . Nu credea ca monstrul o sa atace un Perfect.
Dar ascultam numai pe jumatate. Ma gandeam la James. Cum era posibil ? Nu. Tocmai a decedat unul dintre prietenii mei.
CITEȘTI
Kate Agnes # 3 - Camera Ascunsa
FanficKate se întoarce la Hogwarts alături de prietenii săi , Sam şi Andy. Camera secretelor a fost deschisă şi întreaga şcoală este în pericol. Cum o să reziste Kate , ştiind ca trebuie să îşi protejeze priatenii ? " Camera Secretelor a fost deschisa " �...