~11~

143 8 0
                                    

*πάρτε και λίγο Liam από πάνω!😉😉❤❤💘*

○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●

...

Περπατάω εδώ και λίγη ώρα σε έναν σκοτεινό δρόμο χωρίς αυτοκίνητα και με μόνο μία λάμπα... κοιτάω γύρω μου αλλά δεν υπάρχει ψυχή...

Ξαφνικά βλέπω στο βάθος μια μαυρη φιγούρα... Δεν φαίνεται το πρόσωπο του... Είναι αγόρι... νομιζω.

Αρχίζω να πλησιάζω και αυτή η φιγούρα συνεχίζει να κάθετε ακουνιτη στην μέση του δρόμου...

Έφτασα ακριβώς από πίσω του.

"Είσαι καλά?* ρωτάω στο μάλλον χαμένο αγόρι και του ακουμπάω τον ώμο...

Αυτός γυρνάει απότομα και μου πιάνει τον καρπό με δύναμη!

Κοιτάω το πρόσωπο του και....

"JAMES?!" Αναφονω τρομαγμένη και ξαφνιασμενη ταυτόχρονα!

"Σου έλειψα?" Με ρωτάει κοιτώντας με πονηρά και κακιασμενα..

Ωω Θεέ μου..

Αρχίζω να φρικαρω!

Προσπαθώ να απομακρύνω το χέρι μου αλλά με σφίγγει όλο και περισσότερο!

"Με πονάς!" Του λέω βουρκομενη.

"ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙΙ" Φωνάζει μπροστά στη μούρη μου και κάνω αντανακλαστικα ένα βήμα πίσω, αλλά με ξανατραβαει προς το μέρος του.

"ΑΣΕΜΕ" φωνάζω και εγώ πίσω και σφίγγει το σαγόνι του από τα νεύρα.

"Όχι αν δεν πάρω αυτό που θέλω πρώτα..." Λέει χαμογελώντας πονηρά αυτή τη φορά.

"Τι θες επιτέλους από εμενα!?" Λέω αγανακτησμενη και εκνευρισμενη με το θράσος του.

"Εσένα" είπε και με τράβηξε προς ένα στενάκι κλείνοντας μου το στόμα για να μην ουρλιαξω.

Με κόλλησε στον τοίχο με δύναμη σκιζοντας μου την μπλούζα με μανία και άρχισε να με φιλάει άγρια στον λεμο μου κάνοντας με να πονάω. Μου έβγαλε γρήγορα και το τζιν μου μαζί με το εσώρουχο και κατέβασε το παντελόνι του... πήγα να ουρλιαξω αλλά μπήκε με φορά μέσα μου κόβοντας μου την ανάσα στην μέση!!!

...

Πετάγομαι με φορά από το κρεβάτι προσπαθοντας να βρω την ανάσα μου σοκαρισμενη...

Ένας εφιάλτης ήταν...

Δεν συμαινε τίποτα...

Ήταν απλός ένας ακόμη εφιάλτης...

Friends With Benefits{FWB}Where stories live. Discover now