~12~

118 7 2
                                    


Ανοίγω τα μάτια μου και τα βλέπω όλα θολά... Μετά από λίγο η όραση μου επιστρέφει και κοιτάζω γύρω μου...

Βρίσκομαι σε ένα κελί?

Είμαι στο πάτωμα ενός κενού δωματίου με μόνο ένα πάρα πολυ μικρό κρεβάτι με ένα βρόμικο στρώμα... Οι τοίχοι είναι ένα άβαφτο σκούρο γκρι τσιμεντο και το πάτωμα το ίδιο... απέναντι από την -"πόρτα"- αν το λες πόρτα αυτό το πράγμα βρίσκεται ένα πολύ μικρό παράθυρο που αφήνει ελάχιστο φως να μπει μέσα στο δωμάτιο...

"Τέλεια!" Αναφωνω ειρωνικά και εκείνη τι στιγμή ανοίγει η πόρτα του δωματίου και μπαίνει μέσα ο ίδιος παράξενος τύπος που με οδήγησε χθες... -νομιζω δλδ... Δεν έχω ιδέα τι μέρα είναι- σε αυτό το βανακι...

Μην χάσω εγώ η έξυπνη να τον ακολουθησω!!

Δεν περίμενα και τίποτα λιγότερο από εσένα...

Εσύ μου έλειπες...

Εε είδες ηρθαα!

Σε αγνοώ...

Λες και κάνεις κάτι άλλο δηλαδή...

Απλά σκασε...

"Μπα μπα.. ξυπνήσαμε?!" Λέει κοιτώντας με με ένα αηδιαστικό χαμογελο.

"Πες μου τι θέλεις από εμενα να τελειώνουμε!" Του λέω επιθετικά.

"Χαχαχαχαχαχαχαχα" αρχίζει να γελάει σαν τρελός και εγώ τον κοιτάω φρικαρισμενη.

"Τι ήταν τόσο αστείο!?" Ρωτάω παράδοξος με θράσος.

"Να τελειώνουμε?!"Λέει κάνοντας μια μεγάλη παύση και μετά συνέχισε "αφού μόλις τώρα άρχισε" είπε και από τότε...
























Όλα άλλαξαν...

Με βύθισαν στο σκοτάδι.. Με έμαθαν να ζω μέσα στις σκιές

Τον τρόμο...

Με έκαναν ένα τέρας!!

Ένα τίποτα...

Μια ζωντανή αυτοκαταστροφικη μηχανή..

Συμμορίες

Δολοφονίες

Ναρκωτικά

Νέες παρέες

Ποτό

Απαγορευμένη διασκέδαση

Όπλα... Κάθε είδους...

Αναρχία... Ναι σε αυτήν ζούσαμε...

Είμασταν πλέον εγκληματίες... Και αυτό δεν θα άλλαζε τόσο εύκολα.

Γιατί όπως όλη καταλάβατε...

Δεν τελείωσε τίποτα...

Τώρα άρχισαν όλα ...

Flashback ***

Γειά σας potatocornakia μουυ!!!😜😜

Τι κάνετε?!💙💙💙

Ναι ξέρω έχω να ανεβάσω έναν αιώνα αλλά τώρα -όπως λέει και η Αρια- αρχίζουν ολαα!!😉😉😏

Εχουμε και flashback😇

Είναι μικρό κεφάλαιο αλλά είχε γίνει μια βλακια και μου είχε σβηστεί ενώ ήταν τεράστιο... Εμμ ναι νευρίασα και δεν ήθελα να συνεχίσω το βιβλίο αλλά τώρα το ξανασκευτηκα και δεν θα σας απογοητεύσω γιατί συνεχίζουμε δυναμικά!

Να περιμένετε ΜΕΓΆΛΟ κεφάλαιο....

Με πάρα πολλές εξελίξεις😆

Κάντε 💬  και πατήστε το φανταστικουπεροχοτελειο 🌟 !!

Μέχρι το επόμενοοο

See yaaa💘💘💘💘

~Μελινα~

Friends With Benefits{FWB}Where stories live. Discover now