Ανοίγω τα μάτια μου και βλέπω τον James να με φιλάει!!! Προσπάθησα να τον σπρώξω αλλά μάταιη η προσπάθεια γιατί είναι πιο δυνατός από εμενα!Γαμω την στιγμή που μου πρότεινε η μάνα μου να πάω μποξ και αρνήθηκα!
Κατέβηκε προς τον λεμο μου και έχρισε να τον πιπιλαει!
"Ασεμε ήσυχη γαμωτοο!" Φώναξα καθώς τον εσπρωχνα χωρίς αποτέλεσμα.
Ξαφνικά φεύγει το βάρος του από πανό μου και όταν ανοίγω τα μάτια μάτια μου τον βλέπω πεσμένο στο πάτωμα και τον Liam από πάνω του να τον χτυπάει!
Δωστου μωρό μου!
Εεε εννοώ Liam! Ναι...
"Ενταξει πολύ ξύλο έφαγε, Άστον να πεθάνει με την ησυχία του τώρα..." Λέω στον Liam καθώς τον τραβάω από πάνω του...
"Ευχαριστώ" του λέω και τον αγκαλιάζω σφιχτά!
"Τα πάντα για το μωρό μου!" Μου λέει και τον κοιτάω!
"Το ποιο?!"
"Εεε το χαζό μου είπα, τι άκουσες εσύ? Χεχε..." Λέει αμήχανα ξύνοντας το σβέρκο του...
"Αα οκ τίποτα... νόμιζα ότι άκουσα κάτι άλλο!" Του λέω καχύποπτα.
"Αα οκ... Εγώ αυτό είπα..." Λέει προσπαθώντας να το πιστέψει και ο ίδιος..
"Και για που το έβαλες μωρή τσαπαρδονα?" Μου λέει πειραχτηκά και εγώ γελάω.
"Λέω να πάω σπίτι μου γιατί βαριέμαι εδώ πέρα!"
"Αα και εγώ βαριέμαι, να ερθω?" Ρωτάει διστακτικά.
"Ναι φυσικά!" Του λέω χαρούμενη.
Από και πέρα ακολουθεί σεξουαλικο περιεχόμενο, διαβάζετε με δικιά σας ευθύνη!!!😉😉😈
***
Μπαίνουμε μέσα στο σπίτι και καθόμαστε στον καναπέ κάνοντας ζάπινγκ στην τηλεόραση...
"Βαριέμαι..." μου λέει και με κοιτάει. "Θες να κάνουμε κάτι?" Συνεχίζει.
"Κάτι έχω στο μυαλό μου..." Του λέω χαμογελώντας πονηρά...
"Για πες..." Μου λέει και αυτός πονηρά.
"Δεν μου αρέσει να τα λέω... Μου αρέσει να τα κάνω πράξη" του λέω και ανεβαινω πάνω του τυλιγοντας τα πόδια μου γύρω από την μέση του...
Αρχίζω να τον φιλάω στο στόμα άγρια και κτητικα την ώρα που περνάω τα χέρια μου μέσα από την μπλούζα του χαιδεύοντας τους κοιλιακούς του...
YOU ARE READING
Friends With Benefits{FWB}
Teen FictionΗ Aria είναι ένα κορίτσι 2ας λυκείου που ζει με την μητερα της στην Αθήνα. Έχει έναν κολλητό τον Liam, που τον αγαπάει πολύ και τον ξέρει από τότε που θυμάται τον εαυτό της... Αυτούς τους δύο μπορεί κάποιος να τους αποκαλέσει και ζευγάρι γιατί είνα...