~2~

198 10 2
                                    


Εδώ και λίγη ώρα καθόμαστε σε ένα τραπέζι κοντά στο μπαρ με τα παιδιά και γελάμε με τις βλακιες που λέει ο Γιώργος!

Ναι γενικά ο Γιώργος όταν μεθαει φέρεται σαν πενταχρονο...

Εγώ έχω κάνει κεφάλι αλλά καταλαβαίνω τι γίνεται γύρω μου ευτυχώς...

"Ariaaa!! Πάμε να χορεψουμεεε!!" Φωνάζει μεθυσμένα η Ζωή.

"Ενταξειιιιι" της λέω και εγώ για να με ακούσει πάνω από την δυνατή μουσική.

Σηκώνεται και με παίρνει από το χέρι πηγαίνοντας προς το κέντρο του club...

Αρχίζουμε να κουνιομαστε στον ρυθμό της μουσικης σαν τα παρδαλα κατσίκια αλλά μετά από λίγο η μουσική αλλάζει και κουνιομαστε πιο αισθησιακα και προκλητικά...

Παρατηρώ πολλά αγορια να με κοιτάνε σαν λυγουριδες αλλά δεν έδωσα παραπάνω σημασία...

Μετά από λίγο νιώθω δύο οικία ζεστά και μεγάλα χέρια να πιάνουν απαλά την μέση μου και να με γυρίζουν προς το μέρος τους...

Γυρίζω και αντικρίζω δύο πράσινα μάτια να με κοιτάζουν με ένα απροσδιοριστο βλέμμα μέσα στο σκοτάδι του χώρου.

"Liam" ψελιζω αγκαλιάζοντας τον από τον λεμο...

Αρχισαμε να χορεύουμε στον απαλό ρυθμό της μουσικής...

Μετά από αρκετή ώρα κουράστηκα, και επιστρέψαμε πίσω στο τραπέζι μας...

"Γειά σας παιδια!!!" Λέει κάποιος και γυρίζουμε όλοι προς το μέρος του για να δούμε ποιος είναι...

Ο James ερχόταν όλο και ποιο κοντά μου παραπατοντας ...

Και αυτός μεθυσμένος είναι!

"Νομίζω ήρθε η ώρα να φύγουμε" Λέει ο Liam σφιγμενος και με τραβάει από το χέρι για να σηκωθώ.

Σηκώνομαι όρθια χωρίς καμία αντίρρηση, καληνυχτίζω τα παιδιά και πάω μαζί με τον Liam προς την έξοδο...

"Τι ήταν αυτό!?" Τον ρώτησα ύποπτα όταν πλέον ήμασταν μέσα στο αυτοκίνητο του και στον δρόμο για το σπίτι.

"Ποιο?" Μου λέει και καλά ανηξερος...

"Ρε Liam μην με δουλεύεις! Κάθε φορά που πάει κάποιος να με πλησιάσει εσύ νευριάζεις!!" Του λέω νευριασμενη πλέον.

"Απλά νοιαζομαι για εσενα και δεν θέλω να πληγωθεις..." μου λέει κατεβάζοντας το βλέμμα του κάτω και μετά το ξαναστρεφει στον δρόμο.

Μετά από πέντε λεπτά σταματάει μπροστά από το σπίτι μου και μου λέει να κατέβω.

"Θες να κοιμηθεις σπίτι μου σήμερα?" Τον ρωτάω διστακτικά...

"Εμμ οκ!" Λέει και κατεβαίνει από το αυτοκίνητο του περπατώντας προς το μέρος μου.

***

Liii?? Του λέω ναζιάρικα και με κοιτάει σοβαρός...

"Ωχ τι θες?! Όταν με λες έτσι σίγουρα κάτι θες!" Μου λέει τρομαγμένα και καλά

"Σελω να τσοιμησουμε αγκαλιτσαα!!!" Του λέει σαν μωρο... χεχε πάντα πιάνει αυτο το βλέμμα!

"Όχι μην κάνεις αυτό το βλεμμααα!" Λέει και κλίνει τα μάτια του. Τα ξανά ανοίγει και εγώ παραμένω με αυτό το κουταβισιο βλεμμα κοιτώντας τον επίμονα.

"Καλα παραδινομαι"

"Ναιιιιιιι" φωνάζω χαρούμενη και τον περνώ αγκαλίτσα φιλώντας τον στο μάγουλο.

Αυτός κάθεται στο κρεβάτι και εγώ βγάζω το φόρεμα μου για βάλω μπιτζαμες... Με κοιτάει επίμονα σοβαρος...

"Τι κοιτάς?" Ρωτάω καθώς βγάζω και τα παπούτσια...

"Τίποτα" Λέει γρήγορα και γυρίζει σε μια άλλη κατεύθυνση...

Περίεργο... Αυτές τις μέρες φέρεται πολύ παράξενα...

Πάω να βγάλω και το σουτιέν μου αλλά αυτός με σταματαει!

"Αν το βγάλεις και αυτό θα έχουμε πρόβλημα... βλέπεις ο Liam Junior εκεί κάτω δεν κρατιέται πολύ ώρα..." μου λέει σοβαρά-αστεια!

"Ίου ρε Liam! Ελεοςς!!"

"Καλά σορρυ, απλά εγώ  προιδοποιησα..." μου λέει άνετος...

Αυτό και αν ήταν παραξενο...

Μετά από λίγο ξαπλώνω δίπλα του και εκείνος περνάει το χέρι του γύρω από την μέση μου τραβώντας με πιο κοντά του ώστε η πλάτη μου να ακουμπάει το στήθος του...

"Καληνύχτα Liam"

"Καληνύχτα πριγκίπισσα" μου λέει και έτσι με παίρνει ένας γλυκός ύπνος στην αγκαλιά του "κολλητού" μου...

Αν όντως είναι μόνο κολλητός μου...

Γεια σας potatocornakia μουυυ!!❤❤❤

Ανέβηκε καινούριο κεφαλαιοοοο👏👏👏👏

Μόνη μου... ΤΕΣΠΑΑΑ

Λοιπόν θέλω να μου γραψεται στα 💬 αν σας άρεσε και να πατήσετε και το υπέροχο 🌟

Μέχρι το επομενο see yaaa!!!!💜

~Μελινα~

Friends With Benefits{FWB}Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora