""-Hé, nem tanítottak meg köszönni? És még ignorálsz is?- mind szép és jó, csak a hangordozása és maga a szavai összetörték azt a kialakulni kezdő képet a fantáziámban. ""
♢ Forduljak meg és válaszoljak?
Taehyung pov
Sóhajtottam egyet, megtorpanva az ajtóban. A hangja elképesztő, de nemigazán tetszett amit mondott. -Talán kellett volna?- kérdeztem meg, miközben hátra fordítottam a fejemet. Elrugaszkodott a kocsi ajtajától s előrébb lépett néhányat. Feltűnően nézett végig rajtam, hisz fejét teljesen le majd lassan fel mozgatta. Ez ám a nyílt megbámulás. -Nem is ismerlek.- vetettem oda egy grimasszal az arcomon. Vártam mit reagál de semmi. Nem mozdult meg egy arcizma sem. Az utcai hangok miatt még a légvetelét sem lehetett hallani három méter távolságból.
Súlyát áthelyezte egyik lábáról a másikra. Körbenézett majd szétnyitotta ajkait. -Akkor majd teszek róla hogy megismerj!- hirtelen közelebb lépett s durván nekilökött az ajtónak. Koppant egyet a fejem, s fájdalmat is éreztem ezáltal. Felkarjaimat megszorította és odanyomta az ajtóhoz. A hirtelen sokkból feleszméltem. -Mi bajod van ember? csattantam fel s erőt véve magamon, próbáltam a kezeimet kiszabadítani de kissé erősebb nálam. Kijjebb tudtam küzdeni magam de a szorításából sajna nem. Akkor a másik terv sikerülni fog. Abbahagytam minden erőlködést, feltehetőleg a szemébe néztem a napszemüvegen keresztül. Majd egyszerűen lefejeltem!
Kisebb fájdalmas kiáltásnak tűnő hangot adott ki, míg a kezeit a homlokához emelte lehajolva. Nekem is fájt, de én legalább tudtam mi lesz a következménye. Még jó hogy fociztam! Edzésen sokat kellett fejjel dekázni. Megdörzsöltem a homlokom, de egy kis vérfolt ragadt az ujjaimra. Az a hülye szemüveg!
-Ez mire volt jó?- tártam szét kezeimet és kérdő tekintetemmel néztem rá. Mivel nem állt szándékában egy hangot is kiadni, így én megtettem. -Mert lehet te nem tudod, de ismerkedni nem így kell! Hagyj békén!- a leesett szatyromat felvettem. Addig ő elrendezte a ruháit és újra végignézett rajtam. Mosolyra húzta száját -Ez tetszik! Még találkozunk!- azt sarkon fordult, beült a kocsijába és elhajtott. Ezt meg mi lelte? Nem értem, de nem is akarom tudni. Fáradt vagyok. Felmentem a lakásomra és elkezdtem filmet nézni.
...
Édes álmomból a csengőm keltett fel.. valaki nagyon rá támaszkodhatott, mert vagy két perce szól! -Felkeltem! Mindjárt nyitom!!- kiabáltam, hogy megszüntessem ezt a borzalmat. Kicsoszogtam s belenéztem a kileső lyukon. Ez a tegnapi srác. Mi a fenét keres itt? Kinyitottam az ajtót és egy szélesen vigyorgó képpel néztem szembe.
-Mit akarsz?- szólaltam meg elsőként, köszönés nélkül, éllel a hangomban. Mosolya kisebb lett, de nem annyira mint én akartam. -Ismerkedni. Mondtam tegnap, hogy még találkozunk.- dőlt neki a falnak. Hihetetlen ez a fazon. -Játsz mással kölyök!- ezzel be is készültem csukni az ajtót. De a kezével megakadályozta. -Várj már!- szólt kevésbé elszállva magától.
♢ Várjak
Vagy
♢ Bosszantsam?
Ami pedig a választási lehetőséget illeti:
♢ Ahhoz kommentelj amelyiket választod
♢ Ne beszélgessetek alatta, ezzel a számolást megkönnyítve
♢ Mindig 1 hetet várok! Amennyi összejön azáltal folytatom!KÖSZÖNÖM 😇😶😙
Hogy tetszik eddig? Tudom kevés amit eddig írtam de a morzsa is valami xD
Szerintetek melyik válasz mit fog relyteni? 😆
YOU ARE READING
Lead By The Answer - Lassan Jön Új Rész
FanfictionVKook, KookV, TaeKook, KookTae. Bottom? Top? xD Ahogy íródik a rörténet, minden rész végén egy választás elé álltok. Ezáltal fog íródni a történet! Taehyung egy új apartmanba költözött s egyszercsak egy vadidegen felforgat mindent! Vajon tényleg ide...