1. Kapitola- Závod
Mika se s Orou připravuje na jeden z nejnáročnějších parkurových závodů. Nastal den závodu, zavedli Oru do přepravníků a jeli. Mika měla startovní číslo 2 . ,, To byl první soutěžící s jednou shozenou překážkou. Další jde Mika Schwarcová na koni Ora." Řekl rozhodčí. Mika se uklonila, otočila Oru a letěla, brala jednu překážku za druhou ...Mika si připadala, jako kdyby létala. Ani si neuvedomila že závod už dokončila, nebýt Ory který ji přivedl zastavením za bránou zpět do reality.
Teď už jen stačí počkat až vyhlásí vítěze. Čas rychle utíkal a už zbývalo jen pár soutěžících.
Začalo vyhlašování vítězů...,, Na 3. Místě je Michell na koni Dargo." dali jí medaili a kytici. ,, Na 2 . Místě je Sebastian na koni Angel." Dali mu medaili a kytici. ,, A konečně 1. Místo na kterém je slavná Mika na koni Ora." Dali jí medaili a kytici. ,, A teď pro všechny soutěžící, ať se umístili nebo ne potlesk. Teď jedno foto na památku a můžete si objet čestné kolečko." Řekl rozhodčí.
Po tom co dojeli zpět do Kaltenbachu, pustila Mika Oru do výběhu k jeho matce 34.
Mika si vzala fotku kterou jí na závodech pořídili, byla na ní ona jak sedí na Orově hřbetě a Ora má kolem krku růže. Vzala si své album do kterého si dávala fotky ze všech svých závodů. Založila ji am a začala si to celé prohlížet. Hned první fotka byla jak seděla ne Ostovi a letí nad překážkou, byl to její první závod hned poté co zachránily Osta před Ungarem. To jí připomnělo jak spolu s Ostem létala, jak ho musela v Oře nechat se svou rodinou, měla sice jeho syna Oru, ale Ost byl nenahraditelný kůň.
Ost zvedl hlavu od trávy kterou právě jedl a podíval se směrem kterým před šesti lety odešla Mika zpět domů a jeho nechala ať je šťastný se svou rodinou. Ale moc se mu po ní stýskalo, a on cítil, že Mice se také moc stýská a že ona, ho potřebuje víc než on svou rodinu, rozhodl se, Mika je jeho rodina a on se může za svou matkou zpět vrátit. Předá své postavení zpět své matce a vzdá se role vůdce stáda. Rozhodl se, musí najít Miku...
ČTEŠ
Ostwind 4- Návrat k Mice [Dokončeno]
FantasyMika se nemůže smířit s tím, že zůstane navždy bez Osta, Ost to vycítí a vydá se na dalekou cestu přes celou Andalusii do Německa.