3. Kapitola- Hledání
Mika si vzala Oru, nasedla na něj a počkala než si Milan Vezme 34. Prvně jeli k moři za kterým byla Andalusie a prohledavali to tam, bylo to sice zvláštní že byl na druhé straně moře, ale raději postupují důkladně.
Poté přepluli na lodi přes moře. Milan si povídal s Mikou o Orovi aby Mika alespoň na chvíli přestala myslet na Osta.Ost procházel po cestách a vyhýbal se silnicím. Myslel na Miku. Cítil že je jí nablízku, víc a víc. Najednou se ale spojení ztratilo.
Mika náhle ucítila spojení mezi ní a Ostem. Většinou se to spojení objevovalo když jednomu hrozilo nebezpečí nebo se jednomu stýskalo, co když když Ostovi hrozí nebezpečí, v hlavě uviděla z pohledu Osta jak tryská po cestě, co když před někým utíká? Musí ho rychle najít!
Když se dostali do Andalusie důkladně to obcházeli a šli k ranči Ora za Sam aby spolu pokračovali v hledání na druhé části Andalusie kde ješte nebyli. Sam si osedlala svého Achalekinského hřebce a vyrazili. Mika se vydala směrem který ji dovedl k Taře a tam si spolu popovídali kvůli Ostovi. Mika Taře povídala o divném pohledu co v mysli viděla. Tara si prohlídla Oru jakožto syna divokého koně. Byl hodně podobný na sveho otce, jen byl tmavě šedý s bílou lysinou a bílou skvrnkou na břiše.
Mika po nějaké době vyrazila zase hledat. Hledala nejméně 6 hodin v kroku a pak se začala vracet, Ora si musí odpočinou.
Když dorazila na ranč Ora, dala Oru do výběhu který jim Samin otec půjčil pro Oru a 34. Jakmile Mika vešla do domu všichni se ptali, kde tak dlouho byla.
Ost se rozhodl přenocovat pod vzrostlým stromem, půjde na louku toho starého pána který učil Miku jezdit, tam se snd s Mikou setkají.
ČTEŠ
Ostwind 4- Návrat k Mice [Dokončeno]
FantasyMika se nemůže smířit s tím, že zůstane navždy bez Osta, Ost to vycítí a vydá se na dalekou cestu přes celou Andalusii do Německa.