5. Kapitola- čekání
Ost se probudil a divil se kde to je. Najednou si vzpomněl, někdo ho chytil a on musel utéct, aby se mohl dostat k Mice!
Mika se probudila a zjistila, že není na ranči Ora, ale na Kaltenbachu ve svém pokoji. Najít Osta teď bylo 99:1 % na jeho objevení. Teď musí jen počkat, jestli se objeví na Kaltenbachu, na Ranči Ora nebo u Tary.
,,Začíná mi další den kdy musím pomáhat lidem s jejich koňmi, alespoň na chvíli zapomenu na to trápení s Ostem." Říká si Mika potichu a po chvíli vstane z postele a jde se připravit na cvičení s dětmi a jejich poníky je učit jezdit přirozeně.
Hned po tom, co s nimi strávila 2 hodiny jim dovolila aby se podívali na Oru a ukázala jim jak cvičí parkur na Orovi. Potom Oru pořádně vyhřebelcovala a nechala ho jen tak volně pobíhat po Kaltenbachu, on je totiž tak šikovný, že chodil maximálně k dědečkovi Sama a nebo za Agua Bellou, plavou klisnou, která se mu moc líbí.
Po obědě si s Orou vyjela na vyjížďku, letěla tak rychle že tak rychle snd ješte nikdy nejela, to jí zase připomnělo Osta.
Ost asi hodinu jen tak koukal a pobíhal v ohradě ve které byl uvězněn a snažil se najít vhodné místo kde by to mohl rozbít nebo přeskočit, ale všude to bylo moc vysoké. Najednou se u jeho výběhu objevil nějaký člověk, podle pachu to byl ten který ho chytil a držel v ruce dlouhý bič. Vešel do výběhu a Ost se po něm ohnal kopytem, ale netrefil se a člověk ho práskl bičem po zadku a snažil se ho přimět, aby běhal do kolečka. Po pár minutách se u plotu objevili další lidé a pozorovali člověka jak se Osta snaží zkrotit a povzbuzovali ho. A náhle když Ostovi člověk nevěnoval pozornost se po něm ohnal kopytem a trefil se mu do nohy a ten s křikem spadl na zem a Osta se snažili trefit šipkou s látkou aby usnul a toho člověka vytáhli ven. Ale nedařilo se jim to a tak další člověk seskočil z ohrady, vzal bič ležící na zemi a začal Osta hlava nehlava mlátit, ale Ost si to nechal líbit a rozhodl se že výběh prece jen zkusí přeskočit...Mice začal stejně jako včera stejný den, ale její volný čas se každý den měnil, jednou si vyjela na vyjížďku, cvičila parkur, nebo nic nedělala. Vše bylo jako při starém, jen pocity byli napjaté. Mika kdykoliv nic nedělala, přišel jí na mysl Ost.
Jeden den kdy právě skončila s prací ve stáji a lehla si do sena a zavřela oči, objevil se před ní obrázek Osta jak běží a za ním se nesou hlasité nadávky a lidé s provazi a biči. A najednou si Mika uvědomila co s etam právě odehrávalo,jak ho chytili tak jim utekl a uni ho teď naháněli, a najednou si všimla, že Ost má po celém těle šrámi po biči. Najednou jí obraz zmizel.
ČTEŠ
Ostwind 4- Návrat k Mice [Dokončeno]
FantasyMika se nemůže smířit s tím, že zůstane navždy bez Osta, Ost to vycítí a vydá se na dalekou cestu přes celou Andalusii do Německa.