4. Kapitola- rychlý návrat
Druhý den je čekala další špatná zpráva, několik divokých klisen mělo dnes porodit svá hříbata, ale 3 klisny by to nezvládly a musely je vzít na ranč Ora any na to dohlisl veterinář.
Když to došlo na první klisnu zavolali veterináře. Jenže pak to přišlo i na zbylé dvě a tak zavolali veterináře znovu, ale měli tam zrovna jen 2 a poslední klisna to musela zvládnout s pomocí Miky a Milana. Té, které pomahali Mika a Milan Se hříbě narodilo první. Byl to hřebeček. Hned vstal a napil se, byl plavý s hnědou hřívou a ocasem. Klisna, na kterou to přišlo první tak porodila také bez komplikací stala se matkou bílé klisničky. Ale poslední klisně se nedařilo. Hříbě, které se narodilo nejstarší klisně, se zdálo, že to samo nezvládne a tak poslední klisna o hříbě přišla.
Byla to černá klisnička. Museli ji kojit umělým mlékem, ale přežila to. Bohužel do divočiny spolu se svou matkou jít nemohla, a tak se zní stane jezdecká klisna.
Ten den ješte hledali, ale museli už odjet zpět domů.
Ost celé moře obcházel. Už se mu zdálo, že stačí se jen dostat po cestě do Kaltenbachu, ale když v tom, ho něco zastavilo a okolo krku ucítil provaz. Někdo ho chytil a někam ho táhne, Ost se mu vzpírá, ale nějak se mu povedlo ho dostat do přepravníku a odvést ho.Mice se před očima objevil obraz Osta, jak se snaží dostat se pryč z nějakého přepravníku, jeho strach že se nedostane pryč byp skoro hmatatelný.
,,Musí se z tama dostat!" Říká si Mika
ČTEŠ
Ostwind 4- Návrat k Mice [Dokončeno]
FantasyMika se nemůže smířit s tím, že zůstane navždy bez Osta, Ost to vycítí a vydá se na dalekou cestu přes celou Andalusii do Německa.