You have a new message .
@Mike : de ce nu ai venit azi ?
@ClaraSmithJo : am venit , dar nu m-ai vazut tu .
@Mike : te-am asteptat doua ore in fata scolii .
@ClaraSmithJo : inseamna ca mai trebuia sa mai astepti inca zece minute , pentru ca am venit si m-am intalnit cu Sam in spatele scolii .
@Mike : si nu puteai sa-mi zici ?
@ClaraSmithJo : cum naiba sa-ti zic cand nici nu te cunosc ? de ce naiba iti mai raspund ?
@Mike : pentru ca daca nu o faci ..
@ClaraSmithJo : ce ? si tu ai niste dovezi impotriva mea ? cum a avut si harry ? sau ce ?
@Mike : nu . doar vroiam sa zic ca daca nu imi raspunzi o sa te pun la cele mai grele teste in ceea ce priveste locul tau in banda .
@ClaraSmithJo : nu vroiam sa fiu in banda . niciodata nu mi-am dorit asta . am fost o proasta pentru ca l-am obligat pe harry sa imi spuna ce ascunde . si am fost nevoita mai apoi sa fac parte din Shazom pentru ca daca nu o faceam , muream .
@Mike : ai auzit stirile ?
@ClaraSmithJo : da . stiu . harry cica ar fi scapat .
@Mike : si asta . dar nu ai auzit ce s-a intamplat azi dimineata ?
@ClaraSmithJo : azi dimineata ? adica cand eram eu la intalnirea cu Sam ?
@Mike : da . doi politisti au fost omorati in parcarea scolii .
@ClaraSmithJo : ce cautau politistii acolo ? si de ce nu am vazut nimic ?
@Mike : nu stiu . stiu doar ca agresorul a fugit imediat dupa .
@ClaraSmithJo : crezi ca a fost mana lui ?
@Mike : posibil . adica daca ti-a omorat tatal , nu i-ar fi greu sa te omoare si pe tine .
@ClaraSmithJo : nu ar face asa ceva .
@Mike : cum zici tu .
@ClaraSmithJo : l-ai cunoscut pe harry ?
@Mike : da .
@ClaraSmithJo : cum era ?
@Mike : l-am gasit langa tomberoane intr-o iarna grea cand era doar un pusti . l-am luat eu si cu sam si l-am dus intr-o cladire parasita unde am avut grija de el . l-am privit crescand si ajungand un mare traficant de droguri si arme .
@ClaraSmithJo : a fost alegerea lui ?
@Mike : da . a fost de acord cu asta avand in vedere ca nu a avut parte de o educatie si nu avea prieteni .
@ClaraSmithJo : de ce a ajuns asa ?
@Mike : in ziua de azi ca sa te aperi , trebuie sa fii duri . sau cel putin sa pari asa . n-a vrut sa mai aiba parte de lucrurile din copilarie , cand toti il bateau si il injurau . asa ca a luat-o pe alt drum .
@ClaraSmithJo : si a ajuns un criminal .
@Mike : a fost nevoit sa iti impuste tatal .
@ClaraSmithJo : esti nebun ?
@Mike : nu . dar vei afla de ce a facut asta .
@ClaraSmithJo : cum ?
@Mike : ce ti-a spus harry inainte sa il ia politia ?
@ClaraSmithJo : sa vorbesc cu Zoe . cu mama .
@Mike : exact . fa asta si vei afla adevarul .
@ClaraSmithJo : de ce sa am incredere in tine ?
@Mike : pentru ca eu sunt singura persoana care iti va fi alaturi de acum incolo .
am mai pus un next . o sa vi se para plictisitoare povestea avand in vedere ca harry nu apare momentan . insa v-as ruga sa cititi in continuare , pentru ca nu cred ca multi dintre voi isi vor da seama ce se intampla defapt . :)) love you . nu am uitat de dedicatii .
CITEȘTI
Twitter Revenge
FanfictionDupa trei luni de la moartea tatalui ei si de la arestarea lui Harry , Clara a luat-o de la inceput , singura . S-a mutat intr-un orasel mic , departe de toti . Si-a schimbat contul de twitter , insa in dimineata primei zile ale lunii decembrie a pr...