You have a new message
@Mike : neata , frumoaso .
@ClaraSmithJo : neata , harry . si mersi pentru ciocolata .
@Mike : oricand .
@ClaraSmithJo : bun . cred ca ar trebui sa facem pregatirile de pe acum .
@Mike : pregatiri pentru ce ?
@ClaraSmithJo : daca nu mai vrei sa te insori cu mine , e ok .
@Mike : oh doamne . nu , nu , nu . nu asta am vrut sa zic . doar ca ..
@ClaraSmithJo : haha . e ok , harry .
@Mike : bun , pai sa ne pregatim .
@ClaraSmithJo : peste doua luni . e bine ?
@Mike : hmm . o luna .
@ClaraSmithJo : poti sa faci tu totul intr-o luna ?
@Mike : sigur . de ce nu ?
@ClaraSmithJo : bine . vreau sa invitam toate rudele mele , care au mai ramas , normal , dar si rudele tale .
@Mike : ru-rudele mele ?
@ClaraSmithJo : da . vreau sa le cunosc . mi se pare normal odata ce ne casatorim .
@Mike : pff .. bine , sunt de acord .
@ClaraSmithJo : sam si toata banda ta nu vreau sa fie prezenti la nunta noastra .
@Mike : dar , dar .. marie poate sa vina ?
@ClaraSmithJo : cine e marie ?
@Mike : este o tipa foarte draguta . imi este ca o sora .
@ClaraSmithJo : pai .. bine . dar ..
@Mike : da , stiu . nu trebuie sa aduca pistoale , droguri , vrei sa mai zic ?
@ClaraSmithJo : e de ajuns .
@Mike : clara , nici nu-ti imaginezi cat de fericit sunt ca ai acceptat . apropo , daca nu te deranjeaza ca te intreb , de ce ai fost de acord sa te mariti cu mine ?
@ClaraSmithJo : harry . te iubesc . nu ma asteptam sa ma indragostesc de un tip dintr-o banda care se ocupa cu drogurile , cu traficul de arme si sincera sa fiu din prima zi cand mi-ai lasat mesaj pe twitter si am inceput sa vorbim chiar daca nu vroiam decat sa scap de tine , tu totusi continuai sa incerci sa ma faci sa vorbesc cu tine . si a mers .
@Mike : ma bucur ca nu am renuntat .
@ClaraSmithJo : si nici sa n-o faci vreodata .
@Mike : stii .. daca n-ar fi trebuit sa spunem juramintele la nunta , le-as fi spus acum .
@ClaraSmithJo : cine te opreste ?
@Mike : telefonul .
@ClaraSmithJo : ce ?
@Mike : nu serios , chiar suna telefonul . trebuie sa raspund . vorbim . te iubesc .
@ClaraSmithJo : si eu .
stiu ca e scurt , dar chiar am ramas fara inspiratie . vreau sa va multumesc pentru ca m-ati adus din nou pe locul 1 la proza scurta . :) ca si twitter fear , povestea asta a strans destule voturi , comentarii si numar de lecturi mare , intr-un timp scurt . sunteti geniali . si in plus nu stiu de unde stiti voi ce se va intampla . :))) adica eu nu spun nimanui ce va fi in urmatorul capitol , dar voi deja va dati seama . o.o love you all . ♥
CITEȘTI
Twitter Revenge
FanfictionDupa trei luni de la moartea tatalui ei si de la arestarea lui Harry , Clara a luat-o de la inceput , singura . S-a mutat intr-un orasel mic , departe de toti . Si-a schimbat contul de twitter , insa in dimineata primei zile ale lunii decembrie a pr...