Mesajul 13

2.1K 257 12
                                    

@ClaraSmithJo : buna dimineata .

@Mike : neata , iubire . cum te simti ?

@ClaraSmithJo : mai bine . ai fost aseara la mine , nu ?

@Mike : da , dar am plecat azi dimineata cu cateva ore inainte sa te trezesti .

@ClaraSmithJo : mi-am dat seama . nimeni nu mi-ar mai lasa trandafiri rosii pe pat .

@Mike : despre ce vorbesti ?

@ClaraSmithJo : despre trandafirii de azi . mi i-ai lasat pe pat , nu ?

@Mike : nu . ce naiba ?

@ClaraSmithJo : harry ..

@Mike : glumesc . cu placere .

@ClaraSmithJo : de ce m-au internat in spital ?

@Mike : tu sa-mi spui .

@ClaraSmithJo : pai , atat tin minte . jane trebuia sa vina la mine . era dimineata si nu mancasem nimic . am deschis frigiderul , mi-am luat ceva de mancare si cu cateva minute inainte sa vina ea am vomitat . apoi tin minte ca am lesinat . si probabil asa am ajuns la spital .

@Mike : de cat timp ai simptomele astea ?

@ClaraSmithJo : nu de foarte mult timp . de vreo cateva zile , cred . probabil am lipsa de calciu si mi se face rau daca mananc prea mult .

@Mike : mda , poate .

@ClaraSmithJo : ai vorbit cu doctorii ? cand ma vor externa ? nu uita , mai e putin pana la nunta . nu vreau sa raman aici .

@Mike : am vorbit cu ei . au spus ca in doua zile te vor lasa sa pleci acasa .

@ClaraSmithJo : aseara , sam m-a sunat .

@Mike : CE ? DE CE ?

@ClaraSmithJo : nu stiu . era un numar privat . mi-a spus ca este el si dupa m-a intrebat daca ma simt mai bine .

@Mike : de unde stie el ca tu esti in spital ?

@ClaraSmithJo : nu stiu . n-am apucat sa spun nimic pentru ca mi-a inchis telefonul .

@Mike : jane va veni mai tarziu sa iti aduca niste mancare . eu am rugat-o .

@ClaraSmithJo : nu e nevoie , ma simt mai bine .

@Mike : stiu . dar trebuie sa mananci .

@ClaraSmithJo : totul pentru nunta este pregatit . apropo , sa imi amintesti sa iau analizele inainte sa ies din spital .

@Mike : nu e nevoie . le iau eu .

@ClaraSmithJo : nu trebuie sa te deranjezi . pot sa le iau si singura.

@Mike : insist . vreau sa le iau eu . tu nu trebuie sa iti faci griji de analize .

@ClaraSmithJo : ok , ok . daca zici tu .

@Mike : si .. cine vor fi domnisoarele de onoare ?

@ClaraSmithJo : jane si marie . iar cavalerii .. vor fi troy si tyler .

@Mike : ii inviti pe troy si tyler la nunta ?

@ClaraSmithJo : sigur . de ce nu ?

@Mike : cum vrei . eu nu am nimic impotriva , desi doi verisori de-ai mei ar fi fost disponibili de asemenea .

@ClaraSmithJo : vorbesti serios ?

@Mike : da . nu prea vreau sa ii vad pe troy si tyler cavaleri .

@ClaraSmithJo : bine . atunci verisorii tai vor fi . 

am mai pus inca un next pentru ca m-ati rugat si nu mai pusesem de cateva zile si am zis sa ma revansez cu inca un capitol pe ziua de azi . :) love you all . ♥

Twitter RevengeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum