Mesajul 1

3.5K 288 9
                                    

You have a new message .

@Mike : hei , hei .

@ClaraSmithJo : nu din nou . cine naiba esti ?

@Mike : trebuie sa vorbesti cu Sam , frumoaso .

@ClaraSmithJo : am vorbit cu el . totul e in regula .

@Mike : sa-nteleg ca acum faci parte din banda .

@ClaraSmithJo : da . alte intrebari sau pot sa inchid ?

@Mike : dar de ce inchizi asa de repede ? nu vrei sa ne cunoastem mai bine ?

@ClaraSmithJo : sincer ? nu .

@Mike : acum ca Harry e in inchisoare , nu mai are cine sa te apere .

@ClaraSmithJo : nu imi pasa . si in plus harry nu ma va apara indiferent de situatie . asa cum am facut-o si pana acum .

@Mike : esti sigura ca asta a fost intentia lui ?

@ClaraSmithJo : despre ce vorbesti ?

@Mike : sa-ti omoare tatal , care apropo este un idiot si un criminal care se ocupa cu prostituate .

@ClaraSmithJo : nu cred ca este problema ta . criminal sau nu a fost tatal meu .

@Mike : bine zis a fost .

@ClaraSmithJo : harry pentru mine este ca si mort . poate sa fuga din inchisoare , sa omoare , sa se drogheze . atata timp cat nu se atinge de mine si nu ma gaseste , totul este bine .

@Mike : si daca te-a gasit deja ?

@ClaraSmithJo : asta e imposibil .

@Mike : nu vreau sa lungesc vorba . dar atat iti spun . ai grija cum mergi pe strada si ai grija cu cine te imprietenesti . nu ma refer ca ti-as face vreun rau . din contra , te apar de altii .

@ClaraSmithJo : mda .. m-am cam saturat de astfel de promisiuni .

@Mike : maine dimineata , la prima ora trebuie sa te intalnesti cu “ Shazom Mix “ . trebuie sa faci cunostinta cu membrii bandei , inclusiv cu liderii ei .

@ClaraSmithJo : lideri ? are mai multi ? nu este doar Sam ?

@Mike : nu . sunt doi de toti . cu celalalt insa nu poti face momentan cunostinta .

@ClaraSmithJo : de ce nu ?

@Mike : nu e .. aici .

@ClaraSmithJo : aici , aici ? adica e acolo sus ?

@Mike : ce ? nu .

@ClaraSmithJo : bine , bine . maine voi veni . doar spune-mi unde .

@Mike : la scoala .

@ClaraSmithJo : scoala ? ce cauta membrii bandei la scoala ?

@Mike : nu in scoala . la scoala . ma rog , pe langa ea .

@ClaraSmithJo : bine . dar daca vreun profesor sau vreun coleg ma vede este numai vina ta .

@Mike : nu stii cine sunt asa ca nu ai ce sa-mi faci .

 @ClaraSmithJo : voi afla eu cumva . 

Stiu ca e scurt , dar nu am inspiratie in acest moment . Dupa cum stiti in poveste va aparea un Mike , deci harry va disparea din cand in cand din peisaj . Sau nu . :)) Nu am uitat de dedicatii . Si daca va intrebati de ce pe Clara nu o mai cheama @ClaraJSmith ci @ClaraSmithJo , dupa cum ati citit in descriere ea isi va schimba numele odata cu arestarea lui harry . deci asta va fi noul ei nume . 

Twitter RevengeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum