Mesajul 11

2.5K 279 26
                                    

You have a new message .

@Mike : iubito , esti treaza ?

@ClaraSmithJo : de acum trei ore .

@Mike : mai sunt doar treisprezece zile pana ne vom jura iubirea adevarata .

@ClaraSmithJo : si inca treisprezece zile pana la aniversarea noastra .

@Mike : ce aniversare ?

@ClaraSmithJo : aseara stateam in pat si ma gandeam pur si simplu cum a inceput totul . cum mi-ai trimis mesaje , cum am continuat sa vorbim si cum ne-am indragostit unul de celalalt . am trecut prin momente foarte grele , dar totusi n-am renuntat la dragostea noastra . si , la naiba , nu pot astepta . te vreau langa mine chiar acum . vreau sa ne mutam impreuna , sa avem o familie , sa ne privim copiii cum cresc si sa murim cu zambetul pe buze , amintindu-ne de viata pe care am avut-o . aseara mi-am amintit ceva . in ziua nuntii noastre , noi doi implinim un an de cand vorbim . un an in care m-ai amenintat ca pui pozele cu mine in ipostaze indecente pe net , un an in care mi-ai fost alaturi si mi-ai dat informatii in legatura cu familia mea . mi-ai aratat cine e tatal meu defapt .

@Mike : dar nu ti-am aratat tot . sam ti-a omorat mama . sam a omorat-o pe zoe , pe joey , el a fost in spatele tuturor crimelor de pana acum .

@ClaraSmithJo : am banuit demult chestia asta .

@Mike : si regret ca din cauza mea a trebuit sa suporti toate astea . el se razbuna pe mine prin intermediul tau . omoara toate persoanele dragi la care tii ca sa te faca sa suferi . daca suferi tu , eu sunt ca si mort .

@ClaraSmithJo : nu trebuie sa te simti asa . trebuie sa ii facem fata lui sam . trebuie sa il dam pe mana politiei .

@Mike : nu este asa de simplu . poate ca il dam pe mana politiei , dar el are pile peste tot . in mai putin de douazeci si patru de ore iese din inchisoare . si apoi face mai mult rau de cat cand a intrat .

@ClaraSmithJo : trebuie sa il tinem departe , harry .

@Mike : voi face tot posibilul . trebuie ne concentram acum doar pe nunta .

@ClaraSmithJo : corect . am facut toate pregatirile . nu cred ca am uitat ceva .

@Mike : vreau sa vad si eu lista invitatilor .

@ClaraSmithJo : pai , inafara de matusa mea si copiii ei , doar jane mai e invitata .

@Mike : cati copii are matusa ta ?

@ClaraSmithJo : trei . dar sa nu uitam , trebuie sa vina si rudele tale .

@Mike : am vorbit cu cele doua surori ale mamei si au zis ca vor fi prezente .

@Mike : oricum , nu o sa fie prea multe persoane .

@Mike : era sa uit . marie , care cu siguranta o stii . ti-am spus despre ea . va veni cu siguranta . sper ca nu te deranjeaza daca vine insotita de fratele ei .

@Mike : iubire , s-a intamplat ceva ?

@Mike : de ce nu raspunzi ?

@Mike : clara . esti bine ?

@ClaraSmithJo : da , scuze . eram la baie . mi se facuse rau .

@Mike : ai mancat ceva stricat ?

@ClaraSmithJo : posibil sa fie de la puiul de azi dimineata . desi abia il cumparasem .

@Mike : vrei sa vin la tine ?

@ClaraSmithJo : nu . ma simt bine . nu e nevoie , sincer .

@Mike : sa zicem ca te cred .

@ClaraSmithJo : si daca . sunt de acord sa vina marie cu fratele ei . este nunta noastra . vreau sa fii fericit .

@Mike : eu vreau ca tu sa fii fericita .

@ClaraSmithJo : o sa fii in curand , crede-ma .

@Mike : sunt sigur . 

maine posibil sa plec la Braila , deci daca mai am timp cand ma intorc mai pun un capitol . stiu ca este scurt , dar chiar am ramas fara inspiratie . :)) voi mai face un trailer pentru cartea asta si cred ca il voi posta pe la mesajul 14 sau 15 . :) 

Twitter RevengeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum