TEPE

22 3 0
                                    

Üzgünüm ismimi söylemeyi unuttum.Ben jon   Jon hardway diyerek fionayla sohbet etmek için elinden geleni yapmaya çalıştığını Fiona bile anladı.
Bu kadar konuşmak için çabalamana gerek Yok kahve ısmarlayabilirim eğer istersen dedi.
Aradan uzun saatler geçerken Fiona konuşmanın mutluluğuna varırken bi oyunun içinde olduğunu unutmuştu ve aklına geldiği anda kalkıp oradan ayrılmıştı.
Çocuk ağzını açmadan ortadan kaybolmuştu.
Tekrar cebindeki telefonu alıp gizemli adamın numarasını aradı.Telefonu açar açmaz gizemli adam geç kaldın ö yüzden birdahaki bulmacayı çözmen için 12saatin var!kız hiç konuşmadan gizemli adam diğer bulmacan geliyor.Arkanda gördüğün dükkandan büyük bi ip al 28 00B 32 00G gidicek ve oradaki en büyük tepeye çıkacaksın orada bi bilmecen daha var acele et çünkü orda tek dağ YOK!!
Fiona adamın bağırmasından korkmuş gibiydi ama gitgide alışıyordu korkusu gitgide azalıp onun yerine öfkesi artıyordu.daha önceden aldığı haritayla hangi cehenneme gideceğini bulup benzin istasyonunda bekleyen arabayı çalıp koordinatların gösterdiği yere gitti aradan 3saat geçmesine rağmen öfkesi hala ilk baştaki gibiydi...
Koordinatların gösterdiği yere vardığında her yerde dağ vardı.
-hangisi doğruydu?
Aklına gizemli adamın telefonda söylediği ipucuları geldi.Görünen en büyük dağları göz kararıyla seçti.

RÜYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin