BayS

16 4 0
                                    

Batının en belalı kasabasının patronu olan bayS Fiona babasının yaptığı boku temizliceğini biliyordu.Aslında Fiona'nın babası hiç olmadı bu bi oyundu Fiona'yı 7 yaşından bari takip eden bayS değerli kızının ne kadar cesur olduğunu görmek istiyordu.Aslında bunu yapmasının sebebi dünyanın sona yaklaştığı şu günlerde kendisi koruyabilecek birini istiyordu.Fiona tepeden inmek için bir yol ararken jon ellerinin titremesine hakim olamıyordu.
Zaman hızla akıp giderken gece saatlerinde yağan yağmur Fiona ve Jon'un üşümesin neden olmuştu.İnmek için ilk adımını atan Fiona yağmurun etkisiyle yumuşayan toprağın kırılması,Düşme risklerini arttırıyordu...
Dağın yarısı indikleri zaman ayağı kayan jon halat'a dolanıp asılı kalmıştı!
Fiona endişeli ve şaşkın bi yüz ifade şekli ile Jon'a yardım etmek için yanına gitti.Uzun zaman sonra aşağı inmeyi başaran bu ikili verilen bölgeye gitmek için Fiona'nın çaldığı arabaya bindiler.Günbatımıda yola çıktılar.Bir kaç saat sonra karnı açlıktan guruldayan midesini susturamıyordu Fiona.İlk gördükleri benzin istasyonunda park edip son güçleriyle girdikleri süpermarketten gördükleri karın doyurucu yiyecekleri çalıp arabaya koşan bu ikili adrenalinin etkisiyle arabaya girip yola çıktı.Biraz ilerledikten sonra karınlarını doyurmak için durdukları yolda arkalarından gelen polis arabasını fark eden Fiona son hızla gaza basıp kaçmaya başladı daha ne olduğu anlamayan jon ağzını açarken arkadan çalan siren sesiyle neler olduğunu anladı!!
Jon ve Fiona birbirine bakıp nasıl kurtulacağız?!

RÜYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin