Yabancı çocuk onu buraya kadar takip etmişti.Beklemek yerine Fiona'nın yanına gitmeye karar verdi.Arkasından Fiona diye bağırarak koşuyordu.Fiona arkasını döndüğünde Margareten dükkanında tanıştığı çocuktu Fiona hemen öfkelenerek senin burda ne işin var benimi takip ediyorsun diyerek öfkeyle sorular soruyordu.
Sana yardım etmek istiyorum gördüğüme göre başın dertte neler olduğunu anlat...
Daha cümlesini bitirmeden Fiona zamanımız yok gördüğümüz en büyük tepeye çıkmamız gerek diyerek etrafındaki dağlara bakıyordu.
Jon tarih bilgisini konuşturarak ben biliyorum. Lisedeyken öğrenmiştim.diğer dağlardan çok farklı hemen anlarız beni takip et..
Diyerek koşmaya başladı Fiona çok mu şanslıydı yoksa bu bi rüyamıydı?
10dakika koştukları zaman bak aradığımız dağ bu şimdi ne yapacaksın ki dedi jon?
Bu dağa tırmanmamız gerek.Aldığı halatı belinden geçirerek tırmanmak için derin bi nefes aldı yetimhanedeyken aklından böyle bir an yaşayacağını bilmiyordu.tırmanmak için ilk adımı attı ayakları yokmuş ve bi oyunmuş gibi durmadan adım atıyordu.Sanki ölmek onun için bir oyunmuş edasıyla tırmanmaya devam ediyordu.En sonunda zirveye ulaşmışlardı jon şimdi ne halt edicez burda jon'un elleri titriyordu korkudan malum 367 metre olunca her insan korkar.Telefonu eline alan Fiona zaman kaybetmeden tekrar gizemli adamı arar ve artık ne var bitmedimi oyunların gizemli adam soğukkanlılığını koruyarak son bi görevin daha var.Sabırlı ol sıradaki görevin Batı'ya gitmek stewah yolu üzerinden arkadaşınla beraber geliceksin.(telefon kapandı) jon'un elleri titreyerek bu oruspu çocuğu da kim benim burda olduğumu ne biliyor korkusu iyice artmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RÜYA
Mystery / ThrillerBabam ben doğmadan önce gitmiş annem ise yetimhaneye verip gitmiş.hayat benim için zordu hemde çok zordu o yüzden beni terk eden o herifi bulmak