21

2.4K 258 124
                                    

Furkan'ın ardından kapıyı kapadıktan sonra yatağıma geri dönmek için hareketlendim. Sınavlar vesaire bittiğinden sahte bir izin kağıdı karalamış ve Kadir'le okula yollamıştım. Karnemi almaya dahi gitmeyecektim. Benim için tatil başlamıştı işte.

"Furkan nerde?" varlığını unuttuğum Arda'ya döndüm bıkkınlıkla. Bi bu eksikti. Oysa ben Uraz'ı çağırmayı düşünmüştüm.

"Kadir'le okula gittiler." deyip tekrar odama gitmeye niyetlensem de Arda'nın varlığından nedensizce rahatsız olarak mutfağa yöneldim. En azından karnımı doyururdum.

"Caner sana bir kaç şey sorsam olur mu?" bu ne ara bu kadar nazik birine dönmüştü, hayret.

"Sor." derken beraber mutfağa girmiştik. Dolaptan üç yumurta alırken Arda da sanki kendi eviymişçesine kurcaladığı dolaplardan bir tava bulup çıkardı. En nefret ettiğim şeylerden biri samimi olmadığım birinin evimi kurcalamasıydı. Şu an o tavayla kafasına kafasına vurmak istiyordum.

"Arda, senden sadece bir şey istiyorum, sandalyelerden birine otur ve etrafı kurcalama." dediğimi ikiletmeden mutfak masasının etrafındaki sandalyelerden birine kurulduğunda rahatlamışlık hissiyle derin bir nefes alıp kahvaltı hazırlamaya baktım.

"Kadir hetero mü?"

"Islandığında bile inatla düz kalmaya devam eden makarna kadar."

"Peki neden sizin yanınızda ve bu kadar rahat?"

"Başta bilmiyordu, öğrendiğinde ise tepkisi banane lan sizinki kime kalkıyorsa olmuştu. Rahat çünkü Furkan'la ona kardeş gibi baktığımızı biliyor."

"Ya Furkan'la nasıl tanıştınız?"

"Bizim mahalleye taşınmışlardı. Tabii ben sonradan oradan taşındım ama konuşmaya devam ettik."

"Ailen..."

"Yeter bu kadar cevap sanırım. Şimdi git. Masa hazır olunca çağırırım ben seni."

Canikom: Ne yapıyorsun

Caner: Furkanın sevgilisine bakıcılık

Caner: Şimdi kahvaltısını yaptı yatağına götüreyim

Canikom: Ciddi misin

Caner: Yatağına götürme konusunda mı hayır tabii ki de

Canikom: Ardaydı adı sanırım

Canikom: Furkan nerde

Caner: Okula gitti

Canikom: Neden sende kaldı ki

Caner: Uzun hikaye, sonra anlatırım

Caner: Eee sen ne yapıyon canikom

Canikom: Boş boş ordan oraya yuvarlanıyorum

Canikom: Gerçekten çok sıkıldım 

Canikom: Boş boş oturmak hiç benlik değil

Caner: Bana gelsene

Caner: Odamda film izleriz

Canikom: Olur, geliyorum

Caner: Bekliyorum

__

gezgin 'texting [bxb]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin