"Eğer başına bir şey gelseydi nasıl sikerdim o çocuğu var ya," diye homurdandım yüzünü silerken. "Ayrıca bir daha dövüşmek de yok. Asla. Ne olursa olsun, Uraz." derin bir nefes alıp elimi tuttu yüzünden uzaklaştırdı.
Uraz, her ne kadar kolayca yerle bir etse de karşısındakini, bu benim sinirlenmemi önleyemezdi. Saçma sapan işlere girmesini istemiyordum. Para çok lazımsa girer bir yerde çalışırdık, çok zor değildi ya.
"Caner," diye mırıldandı eliyle yanına hafifçe vurarak oturmamı isterken. "Fazla büyütüyorsun. En ufak bir yaram dahi yok. Geçti gitti işte."
İstediği gibi yanına oturduğumda gülümsedi. Çok nadir gülümsüyordu ama gülümsediğinde de eşsiz görünüyordu.
"Neyse ki bu gülümsemeyi gören tek benim." diye homurdandım gözlerimi kısıp soyunma odasını incelerken. Uraz seslice güldüğünde dirseğimle karnına vurdum. Acıyan yine benim dirseğim olmuştu ama olsundu.
"Caner," Uraz beni kendine çevirdiğinde ona karşı aldığım gardı indiriverdim. Ona günlerce hatta haftalarca trip atabilirdim ama haketmiyordu. Yine de canım istese asla affetmez, trip atardım çünkü canım canım.
"Ne var canikom?" eşsiz gülümsemesi bir kez daha kusursuz yüzünde can bulduğunda buna sebep olan kişi olduğum için gururla doldum.
"Bu maçtan bir kaç ülke gezecek kadar kazanç sağladım." gözlerim şaşkınlıkla açıldı. Para kazanmak bu sektör için bu kadar basit miydi yani? Çık, birini öldüresiye döv ve iki yüz bin kağıt al.
Ayağa kalkıp etrafımda döndüm.
"Uraz, sence benden dövüşçü olur mu?" Uraz sahte bir ciddiliğe bürünüp beni inceledi.
"Bir kere bacakların uzun. Direkt orayı hedef alırlar. Yere düşürdükten sonrası basit. Kafes dövüşü bu. Ölmen bile olası." dehşetle hemen eski yerime oturduğumda Uraz ikinci bir kez gülmeye başladı.
"Hadi kalk, pasaport alalım bana." dedim ayağa fırlayıp. "Ben koca parası yemek istiyorum, hadi hadi."
Uraz neşesini bozmadan ayağa kalkıp üzerini giymeye başladığında kollarımı bağlayıp neşeyle şaheserimi izlemeye başladım.
Onu bir nebze olsun mutlu edebilmek, ciddi, soğuk halinden arındırabilmek kolay değildi. Ama ben Caner'dim. Tabii ki hayatın bana verdiği en güzel kişiye iyi gelecektim. Başkası olamazdı zaten, yolardım.
_
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gezgin 'texting [bxb]
लघु कहानीgüzel çift olur bizden, birbirimizi iyi tamamlıyoruz __ 180318 for @/pewtears