•Uraz
Caner, on dakikadır dik bakışlarla suratıma bakıyordu. Oysa ben evet deyip boynuma atlamasını bekliyordum. Şimdi ise reddedeceği korkusu sarmıştı. Gerçi sorun, Caner'den klasik tepki bekleyen, bendeydi.
"Caner, burda mısın?" diye sordum koluna ürkekçe dokunup. Koca koca olmuş gözlerini bana çevirdi ama hala kendinde görünmüyordu. "Burdaysan evet de."
"Yalnızca beraber nerelerde, ne yapacağımızı düşünüyordum." dedi kafasını iki yana sallayıp kendine gelirken. "Ay çok eğleneceğiz." gülüp yürümeye başladım. Sokak ortasındaydık ve mahalle sakini cama pencereye çıkmıştı bile.
Caner arkamdan koşup koluma girdiğinde gülmem, yalnızca Caner'in yanında beliren, bir tebessüme dönüştü.
"Canikom..." diye mırıldandı kafasını göğsüme koyarken. Böyle yürümek zordu ama umrumda olduğu söylenemezdi.
"Hm?"
"Artık sevgiliyiz."
"Ben teklif göremiyorum." gözlerini kıstığını tahmin edebiliyordum.
"Asıl teklif etmesi gereken sensin. Asabımı bozma beni."
"Sevgili olmamız için beni sevmen gerekmez mi?" kafasını göğsümden kaldırıp karşıma geçti ve geri geri yürümeye başladı.
"E ben seni seviyorum." aniden dediği şeyle küfrederken dengem bozuldu ve saniyeler içerisinde kendimi yerde buldum. Aniden böyle itiraflar yapmamalıydı.
Hasiktir, resmen seni seviyorum demişti.
Bana demişti, hasiktir.
Caner'in bana yardım edeceğini düşünsem de o yarılarak gülmeyi tercih etmişti. Kendi çabamla doğrulmaya çalıştığımda gülmesini zorlukla durdurup elini uzattı. Ayağa kalkmak yerine kendime çektim, o ise ayakta olsaydım yine düşeceğim biçimde aniden dudaklarıma yapışmış, öpmeye başlamıştı.
"Iyy ibne!" ben şoku atlatamadan sağdan duyduğumuz sesle Caner hızla üzerimden kalkıp kıza yöneldi. Kız korkup kaçmak yerine arkamızda kalan yere el kol yapıp birilerine bağırdı. Eh, ben kafes dövüşçüsüydüm. Birkaç sokak kekosunu mu halledemeyecektim.
"Caner," dedim yanına gidip elini tutarken. "Bırak mesleğimi yapayım." cevap vermeden önce kıza inat dudaklarıma kısa bir öpücük bıraktı.
"Olur, sevgilim. Saha senin."
"İğrençsiniz." diye homurdandı kız midesini tutarken.
"Bu ibneler kim?" diye arkamızdan adamın teki çıktı. Diğer yandan bir diğeri çıkarken dikkatle onları süzüyordum. Salak tiplerdi.
"Tanımıyoru..."
"Sana bir şey yaptılar mı bacım?" diye sordu diğeri.
"Hayır ama..."
"O zaman niye karışıyorsun millete. Sanane." dedi ilk konuşan. Ardından bize dönüp birleşmiş ellerimize iğrenen bir bakış attı. "Siz de siktirin gidin, ibneler."
Her ne kadar üzerine atlayasım geldiyse de Caner'in de bana eşlik etmeye çalışacağını bildiğimden yalnızca sessiz kalıp yolumuza devam ettik.
__
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gezgin 'texting [bxb]
Historia Cortagüzel çift olur bizden, birbirimizi iyi tamamlıyoruz __ 180318 for @/pewtears