Illuminati’nin başında 10 kişi var. “İç çember” denilen en tepedeki 10 kişiye bağlı 300 kişi ise onların alt kadrosunda yer alıyor ve talimatlarını yerine getiriyorlar. 10 kişilik “bilge adamlar” grubunda Fransa’dan, üç, ABD’den iki, Kanada, Avusturya, İngiltere, İspanya ve Güney Afrika’dan birer üye bulunuyor. Bunlar Rockefeller, Rotschild, Oppenheimer, Mitsubishi gibi çok çok zengin aileler.
Illuminati’nin güç şebekesi, dünyanın en güçlü kişilerinden, yatırımcılarından, şirket başkanlarından ve siyasilerden oluşuyor. Shell, Exxon Mobile, BP gibi şirketlere sahipler. Medyayı bunlar kontrol ediyorlar. Gördüğümüz, duyduğumuz, izlediğimiz her şey kontrol ediliyor.
Üçgen ve tek göz olmasının sebebi Illuminati’nin Deccal’i temsil etmesi. Deccal’in tek gözü kördür. En üste yönetenler var, bütün Dünya’yı yönetiyorlar. Bir sınıf sistemi gibi düşünün.
lluminati’nin amacı kaostan düzen yaratmak ve bu düzende kanunlar, yasalar çıkartmak. 11 Eylül’de bunu yaptılar. Buraya yapılan saldırıyı düşün. Kaos, felaket. Savaş sebebi. İrak’a saldırmak için bir bahaneleri lazımdı ve bunu 11 Eylül’le yaptılar.
Illuminati’nin amacı merkezi Kudüs’te tek bir dünya devleti kurmak. Bunu yapacaklarda, inanılmaz bir güç var arkalarında. Medya kanalları, bankalar, siyaset adamları, politikacılar, devletler… Dünya’yı 10 kişi denilen bir iç çember yönetiyor. Düşünün ki bu adamlar siyasetçileri piyon gibi kullanıyorlar.Deccal ile ilgili hadislerden biri; “Ben, Deccal ile beraber olanı ondan daha iyi bilirim. Onun yanında akar iki nehir vardır. Onlardan biri dış görünüş itibarıyla beyaz bir sudur, diğeri alevlenmiş bir ateştir. Sizden biri ona yetişirse ateş olarak gördüğü nehre gelsin. Sonra başını daldırıp ondan içsin, çünkü o, soğuk bir sudur. Deccal’in sol gözü yoktur, üzerinde kalın bir perde vardır. İki gözü arasında kâfir yazılıdır. Okuması olan olmayan her Müslüman o yazıyı okur''