Micheal Jackson

708 8 2
                                    

MICHAEL JACKSON GERÇEKTEN ÖLDÜ MÜ? 

- Anma Töreninde Kenny Ortega’nın dili neden böyle sürçtü:

“ 1 haftadan az bir süre önce, o bizimleydi.” Ölümünden 2 hafta geçtiği sırada..?

- Jermaine This Is It prömiyerinde neden şöyle dedi:

“Bu gerçekten o değil, çok çok daha devamı gelecek, bu son perde değil.” ??

- Neden bir aile arkadaşı, Michael’ın 6 ay içinde öleceğini söyledi ve… tam 6 ay 2 gün sonra Michael öldü?

- This Is It’de Michael neden bir geri dönüşten bahsediyordu?

- This Is It’in sonunda, Michael neden işaret diliyle olan bölümde şöyle diyordu:

“Tüm kalbimle,

Daha fazlası var

Hepinize kendimi göstereceğim.”

- Michael Jackson’a (haberlerine) ilk giden neden hep TMZ oluyor?

- TMZ neden resmi ölüm saatinden 6 dakika önce Michael’ın öldüğünü duyurdu?

- Cenaze töreninde neden Forest Lawn görevlilerinden kimse yoktu?

- Joe, Michael’ın öldüğünü neden fanlardan öğrendi?

- Joe neden özel bir otopsi istedi ama onu göremedi?

- Michael neden Smooth Criminalda kendi fake ölümünü yapan adamın rolünü oynuyordu?

- Cenaze töreni neden bir film yapımı gibi gözüküyordu?

- Anma Töreni ve Cenaze töreninde tabut neden kapalıydı?

- Bir Jackson’ı ağlarken gördük mü?

- Joe Jackson’la bir kız neden şöyle dedi:

“ Michael fanlarını seviyor ve onları özlüyor.”

Michael Jackson'ın ölmediği, Elvis Presley ile birlikte gizli bir sığınakta yaşadığı öne sürülerek şöyle deniyor: 

'Elvis Presley'nin kendisini ölmüş gibi göstermek amacıyla Graceland'ın altına yaptırdığı gizli yedi katlı sığınakla ilgili sırrı kesin duymuşsunuzdur. Michael Jackson şu anda orada Elvis ile birlikte yaşıyor ve diğer 'ölü' ünlülerle.

İlluminatiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin