Temel Bilgiler

463 5 0
                                    

ILLUMINATI HAKKINDA BİLİNMESİ GEREKEN TEMEL BİLGİLER

- Illuminati, 1 Mayıs 1776 tarihinde Adam Weishaupt tarafından 5 kişiyle kurulmuş bir cemiyettir.

- Kurucusu Adam Weishaupt Cizvit tarikatına mensuptu ve Ingolstadt Üniversitesi'nde kilise hukuku profesörüydü. 

- Illuminati'nin baştaki amaçları şimdikilerden farklı olmak üzere çok masumca ve mantıklıydı. Dünya barışı, kadın - erkek eşitliği gibi. 

- Almanya'nın Baverya eyaletinde kurulan Illuminati masonluğu model aldı. 

- Kaynaklara göre, Illuminati üyeleri üstlerine itaat edeceklerine dair ant içtiler ve farklı derecelerdeki üç ana sınıfa ayrıldılar.

- Illuminati, kuruluşundan kısa bir süre sonra pek çok Avrupa ülkesinde yayıldı ve başta askeri, idari , adli , bilimsel ve mali kuruluşlardan olmak üzere yüzlerce üyesi oldu. 

- Modern Illuminati'nin hükümetleri ve kuruluşları ele geçirerek Yeni Dünya Düzeni'ni sağlamak amacıyla hareket eden bir yapılanma olduğu iddia edilmektedir. 

- Toplumun ahlak düzenini bozmayı, dini inançları yok etmeyi, ulus devletlerini ve vatanseverliği sonlandırarak sosyal düzeni bozmayı hedeflemektedir. 

- Öngörülere göre, Illuminati kendisini bilinçli olarak topluma yansıtıyor. Bazıları bu olayların insanların Illuminati'yi yavaş yavaş benimsemesi ve zaman içinde herkesin Illuminati'yi kabul etmesi için yapıldığını düşünüyorlar. 

- Bazı insanlara göre, Illuminati kıyamete yakın bir tarihte geleceği düşünülen ve insanlığı doğru yoldan saptırarak bütün dünyaya savaş, açlık ve sapkınlık yayacak olan Deccal'e hizmet ediyor.

İlluminatiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin