56 (Özel Bölüm)

1.8K 142 102
                                    

Genç kız, son kez yatakanesine bakarken burnunu çekti tekrar. Yedi yılını geçirdiği yerden ayrılmak onu üzüyordu. Hogwarts, ondan bazı kişileri alsa da, yerine çok daha fazla kişiyi vermişti.

"Hadi Lils!" diye seslendi, yatakhaneye çıkan merdivenlerin başında bekleyen James.

Lily yatakhaneye son bir kez baktı ve kapıyı kapattı. James sıkılmış bir suratla onu bekliyordu. Yanına gelen Lily'i görünce, kolunu kızın omzuna attı ve elindeki bavulları çekerek dışarı çıktılar.

Koridorlarda ilerlerken ikisi de konuşmuyor, çevreye son kez bakıyorlardı. Bu duvarlar onları gülerken, ağlarken, kavga ederken, sarılırken görmüştü. Bu okul, bu bahçe, bu insanlar, onlara gençliklerinin en güzel zamanlarını yaşatmıştı.

Hogwarts onların eviydi.

En aşağı kata indiklerinde onlara Sirius, Remus, Peter ve Marlene de katıldı. Ayrı ayrı geldikleri okuldan hep birlikte çıkacaklardı. Geleceğin ne getireceğini bilmeseler de, hayat onlara birbirlerini kazandırmıştı, bu yeterdi.

Sirius her zamanki gibi neşeliydi, Remus her zamanki gibi mutlulukla arkadaşlarına bakıyordu, Peter her zamanki gibi bir şeyler atıştırıyordu, Marlene her zamanki gibi heyecanla konuşuyordu. James ve Lily ise, el ele tutuşmuş gülümseyerek ilerliyorlardı.

Her şey iyiydi.

Her şey iyi olacaktı.

Profesörler, mezun olan ve yaz tatiline çıkan öğrencileri uğurlamak için bahçede bekliyorlardı. Yedinci sınıfı bitirenler, aynı ilk geldiklerindeki gibi trene kadar kayıklara bineceklerdi. Gözleri dolmuş McGonagall ve diğer profesörlerle vedalaştıktan sonra kayıklara gittiler. James, Lily, Sirius ve Remus bir kayığa, Peter, Marlene, Frank ve Alice ise başka bir kayığa bindiler.

Görkemli şatodan yavaş yavaş uzaklaşıyorlardı ki, birden bütün kayıklar durdu ve herkes onlara döndü. Lily şaşkınlıkla ne olduğunu anlamaya çalışırken, Sirius ve Remus sırıtıyorlardı. James sallanan kayığa aldırmadan ayağa kalktı ve Lily'e dönüp tek dizinin üstüne çöktü.

"Zambağım, seni ilk gördüğüm günden beri seviyorum. Tam yedi yılımı seni severek geçirdim, bundan sonraki her anımı da öyle geçireceğim. Benimle mutlu olmaya var mısın?"

Genç kız dolu gözlerle ona bakarken James devam etti,

"Lily Evans, benimle evlenir misin?"

Bütün kayıklardaki insanlar, belki mutlulukla, belki de sinirle onlara bakarken, Lily ayağa kalktı ve James'e sarıldı.

"Evet! Seninle mutlu olmaya varım."

Sarılmaları bittikten sonra tekrar birbirlerinin gözlerine baktılar. Sanki zaman durmuş gibiydi. Onları izleyenler "Öp!" diye bağırıyordu ama bu sadece çok uzaklardan gelen bir şarkı gibiydi onlar için. Aralarındaki boy farkından dolayı Lily hafifçe parmak ucuna kalktı ve dudaklarını James'in dudaklarıyla birleştirdi.

Hogwarts'dan ayrılıyor olmak onları üzmüyordu artık. Çünkü Hogwarts onlara yeni birer ev kazandırmıştı.

Lily Evans, James Potter'ın eviydi.

James Potter, Lily Evans'ın eviydi.

Ve bir hikayenin bittiği yerde, her zaman yeni bir hikaye başlardı.

¤¤¤

konu için verdiği öneri ve yaptığı yeni kapak için Methone ye teşekkürler ^_^

Başka istediğiniz özel bölüm konusu varsa buraya yazabilirsiniz, arada bir böyle bölümler yazacağım.

jily (+marauders) stuffHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin