(yana yatık yazılmış olanlar benim konuşmalarım, normal yazılmış olanlar karakterlerin, kalın ve yana yatık olanlar da sorular)
¤¤¤
Ben; ehem ehem, hoşgeldiniz! bugün sizlerle birlikte soruları cevaplayacağız!
*alkışlar*
bugün yanımda James, Lily, Sirius ve Remus var. onlarla nasıl görüştüğümü sormayın \_(*-*)_/
bir önceki bölümde sizden Lily ve James'e sorular sormanızı istemiştim, siz de beni kırmadınız, sordunuz, hepinize teşekkürler!
*tekrar alkışlar*
*sunucu (its me) elindeki kartları karıştırır ve doğru kartı bulur*
eveet, James, ilk seninle başlayalım. SerraErol5 demiş ki;
1. Lily Evans'a neden aşık oldun?
James; Lily... O, cesurdu, zekiydi, merhametliydi, komikti, tatlıydı-
Sirius; Ayrıca James 'Ben lanet olası mükemmelim' Potter'a hayır diyen ilk kızdı.
James; Evet. Ayrıca o beni ittirdikçe ben ona çekiliyordum.
Ben; ağağağa! feels *-*
tamam, sakinim, devam edelim. ProngsiePadfoot demiş ki;
2. Hayatın boyunca hiç Quidditch oynayamamak mı, bir daha Lily'e sarılamamak mı? (anan mı baban mı gibi sorular)
Sirius; Tabii ki Quidditch.
Lily; Tabii ki ben.
James; Eee, yani, ben, şeyy
Sirius&Lily; JAMES!
James; Quidditch oynayan Lily?
Remus; Mantıklı.
Ben; sonraki soru, usengecbirpanda demiş ki;
3. Diyelim ki Sirius'un bir sevgilisi var. Bunlar çok mutlular ve okul bitince evleniyorlar. Sonra bir ölüm yiyen Sirius'un sevgilisini öldürüyor. Sirius'a nasıl davranırdın, nasıl teselli ederdin?
James; Sirius'un sevgilisi olsa bizim de arkadaşımız olurdu herhalde. Sirius kadar olmasa da ben de çok üzülürdüm. Elimden geldiğince arkadaşımın yanında olurdum herhalde.
Sirius; Gitti... Gitti güzelim kız! Sevgilim, canım sevgiliiim! ühühühü
Remus; Pati, öyle bir kız yok, hiç bir zaman da olmadı. Kabullen artık, Sen sap geldin sap gideceksin. Acı gerçekler.
Ben; potterhead8844 demiş ki;
4.Yaşasaydın Harry'le yapmak istediğin şeyler ne?
James; Eğer yaşasaydım, oğlumla sürekli Quidditch oynardık herhalde. Hep birlikte insanlara şaka yapardık, Lils'i delirtirdik, Remus'u delirtirdik, muggleları delirtirdik, Snape'i delirtirdik, okula gelirdim McGonagall ve Filch'i delirtirdik, benden kız tavsiyeleri alırdı ;) . Ben yaşasaydım, oğlumla çok güzel günler geçirirdik :")
Ben; evet, tamam *burnunu çeker* devam edelim lütfen. yine aynı arkadaşımız demiş ki,
5. Jily shipliyor musun?
James; Tabii ki. JİLY İS MY OTP!
Ben; BENİM DE!!
Vee James'in son sorusuyla kendisine veda ediyoruz, son iki soruyu soran arkadaşımız demiş ki;
6. Eğer Lily senin evlenme teklifini kabul etmeseydi (çıkma teklifini de kabul etmiyor) ne yapardın?
James; Ömrümün sonuna kadar sap bir adam olarak yaşardım.
Lily; Ayrıca her gün bana çıkma teklif etmeye devam ederdi.
Remus; Büyük ihtimalle, bizimle ev arkadaşı olurdu bizi delirtene kadar Lily'den bahsederdi.
Sirius; VE EN SONUNDA BENİMLE EVLENİRDİ!
Lily; Çok beklersin Black.
Ben; şimdi, Lily'ye gelen sorulara geçiyoruz.
23156A-Z demiş ki;
7. James'e ne zaman aşık oldun?
Lily; Yedinci sınıftaydık. James'e karşı düşüncelerim zaten eskisinden iyiydi, onun nasıl bir insan olduğunu daha yeni anlıyordum. Bir gün kavga ettik-
Remus; Ortak salonu birbirine katmışlardı. Vazo, bardak, hiç bir şey kalmamıştı. Herkesin ödü kopmuştu.
Sirius; Sonra da birden, hiç bir şey olmamış gibi öpüştüler! Şok olmuştuk.
James; ;))
Lily; :)
Ben; o mükemmel sahneyi görmüşsünüz bir de şikayet ediyorsunuz. ah ben orada olsaydım...
neyse, sonraki soru, potterhead8844 demiş ki;
8. Neden James'ten nefret ettin?
Lily; Heey, hadi ama, ben James'ten hiç nefret etmedim ki, sadece öyle olduğunu zannettim. Hakkımı yemeyin, çok sinir bozucu davranıyordu. En iyi arkadaşımı lanetliyor, sürekli saçları ve snitchiyle hava atıyordu. Nefret etmiyordum, sadece onu fazla sevmiyordum. Sonra onun gerçek yüzünü gördüm ve onu sevmeye başladım.
Ben; son soruyu sorarak bölümü kapatıyoruz o zaman. ProngsiePadfoot demiş ki;
9. Birinci sınıfta James'i trende gördüğünden bunu yana düşüncelerin nasıl değişti?
Lily; Birinci sınıfta, onu trende gördüğümde normal bir çocuk gibiydi benim için. Sonra, bir sürü olay oldu ve ona sinir olmaya başladım. Yine de ne kadar ona sinir olsam da onu hiç sevmiyor değildim. O çok değişti, ben de değiştim ve en sonunda birbirimizi bulduk. Sonra okul bitti, evlendik, Harry doğdu ve maalesef başımıza bir takım kötü olaylar geldi. Ama ne olursa olsun onu hala ilk günkü gibi seviyorum. Onu sevmekten hiç vazgeçmedim, vazgeçmeyeceğim de. Trendeki o tatlı çocuğu, kimseye göstermese bile çok iyi bir kalbi olan muzip genci ve karısıyla oğlu için korkmadan ölüme giden güçlü adamı nasıl seviyorsam, şimdi de öyle seviyorum.
*James Lily'nin elini tutar ve ayağa kalkarlar*
*Kıskançlıkla ama duygulanmış bir şekilde bakan Sirius'u ve köşede ağlayan sunucuyu teselli etmeye çalışan Remus'u da çağırırlar ve hep birlikte kameraya doğru dönerler.*
*Sunucu yanlarına gelir ve göz yaşlarını siler*
Ben; eveeet, bölümümüzün sonuna geldik. hepinize soru sorduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederiz. sihirle kalın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
jily (+marauders) stuff
Fanficfandom: harry potter ship: james potter x lily evans james ve lily ile ilgili her şey. (bölümlerin çoğu tumblr'dan alınmıştır.) başlangıç; ağustos 2017 bitiş: mart 2019