101

1.3K 95 78
                                    

Kafanızı Duvarlara Vurdurtup Bir On Dakika Hayatınızı Sorgulatacak Marauders ve Jily Klişeleri

(fikir Potterhead El Kitabı'ndandır)

1. Lily'e Amortentia Veren James

James'in sevilmemesinin başlıca nedenlerinden biri fan-fic yazarlarının güzelim karakteri mahvetmesidir.

bak kardeşim, eğer James'i şerefsiz yapmak istiyorsan git Snily falan yaz. sen buraya gelip Jily yazacağım diyorsun, sonra James karakterini mahvediyorsun. beni bile (ki ben James'i kendimden bile çok severim) James'ten soğutuyorsunuz bazı kitaplarda.

tamam, James kibirliydi, zorbaydı, ama Lily'e aşkı gerçekti. sen James'in Lily'e Amortentia verdiğini söylersen bütün seriyi bozarsın. Snily yazıyorsundur, bunu yaparsın (ki yine yanlış) anlarım, ama Jily yazarken bunu yapma. lütfen.

James Lily'i uğruna ölecek kadar çok seviyordu. aynı şekilde Lily de James'i öyle seviyordu. sen bu aşkı hiçe sayıp hepsini bir iksire bağlarsan, olmaz.

2. "Abİ bOşVeR sAnA kIz mI yOk" Diyen Sirius.

James Lily'e deli divane aşıktır. aşkından yataklara düşer dağları deler ama Lily der ki "tipim değilsin .s .ss"

James bunu Sirius'a söyler. çünkü Sirius'dan başka kimseyi tanımıyordur ya hep ona söyler. üstün zekalı Sirius ve üstün zekalı James bir plan yaparlar. zaten o ikisi hayatlarını hep plan yaparak geçirirler. plan. plan. plan.

sonra Sirius der ki "bro hadi sana bir kız bulalım ve Lily seni kıskansın adamım nasıl plan ama"

James de der ki "ooo kardo ne kadar akıllısın hadi yapalım"

buldukları kız kesin sürtüktür, Lily'den nefret eder, okulun havalı ve ultramükemmelharikamüthiş güzeldir ama kesinlikle Lily'den daha güzel olamaz çünkü Lily bir tanrıça. Lily dünyadaki bütün güzel şeylerin birleşimi.

Lily bunları görünce çıldırır, kudurur, tepinir, ağlar, sinirlenir, agresifleşir ama asla kıskandığını kabul etmez. sınav stresidir bunlar hep, başka sebebi yoktur.

3. Peter Is The Eziq

Peter kesinlikle hikayede yoktur. varsa da hep yemek yer, kimse onu tınlamaz. Lily hep Peter'a acır, Sirius onu hiç sevmez. ulan madem böyleydi, niye gidip onu sır tutucu yaptınız gerizekalılar.

4. Remus Is The Eziq

tabii Remus da eziktir. hep kitap okur, ders çalışır, kitap okur, ders çalışır, kitap okur ve bu döngü böyle devam eder.

Remus hep der ki "yha bhen bir canavarım beni sevmeyinn"

ama koca yürekli James ve Sirius der ki "saçmalamasana be şapşik .s .ss"

5. Marlene Mckinnon, İlişki Bozma Kurumu

Hogwarts'ın sürtüğü hep Marlene'dir. Marlene Sirius'la sevgili olur, Remus'la olur, hatta James'le bile olur. çünkü Marlene bir şıpsevdidir, ayran gönüllünün önde gidenidir. mutlaka bir çifti bozar.

Marlene, yapma çocum, yuva yıkanın yuvasını yıkarlar. yapma.

6. Mary McDonald.

Mary... Lily'nin en iyi arkadaşı, Sirius'un sevgilisi, Jily shipper, inanılmaz sezileriyle Remus'un kurtadam olduğunu ilk anlayan kişi. ne ararsanız kendisinde bulabilirsiniz.

arkadaşlar, orjinal bir karakter yapmak bu kadar zor mu? bir isim, bir soyadı, bir de cast bulacaksın. tabii ki normalde OC yapmak için uğraşmak gerekiyor ama bari şu dediğimi yapın, rahat bırakın şu Mary'i, yazıktır.

7. Zaman Döndürücü

McGonagall, ultra çalışkan kızımız Lily'e bir zaman döndürücü verir, Sirius veya James bu aleti bulur, hoop gelecekteler.

ya da Ron Hermione'ninkini veya James Sirius Rose'unkini bulur, hoop geçmişteler. uğraş dur şimdi.

8. Lily Is The İnek

Lily inektir. süt verenlerden değil ama, ders çalışanlardan. süt verenlerden olsa bir işe yarardı en azından.

açıkçası, Remus'un kurtadam olduğunu ve Snape'in Ölüm Yiyen olduğunu anlamayan Lily bu kadar zeki olamaz.

zaten zeki de yapmıyorsunuz genelde. inek ama salağın da önde gideni oluyor. beynine giren bilgileri akşam sıçıyor heralde.

9. Jily Shiplemeyen Sirius

Sirius asla Jily shiplemez. hiç inanmaz Lily'nin de James'i sevebileceğine.

sonra Lily James'i sever tabii. Sirius göt gibi kalır.

10. Sirius Is The Best Kazanova

Sirius ultramükemmelharikamüthişmucizeolağanüstü yakışıklıdır. bir yılda 838198482920403 kızla yatar. erkeklerle de yatar. öğretmenler hep ona göz kırpar. bütün kızlar ona hayrandır.

amaaa, bir gün bir kız çıkar, Sirius'u reddeder, ve bam! Sirius buna aşık olur. bu kız kim mi?

TABİİ Kİ DE LİLY'NİN EN İYİ ARKADAŞI!

wow. çok yaratıcı. bunu bulmak için çok düşündün mü? gördüğüm en mantıklı şey.

bu klişeleri yapmayın arkadaşlar, yapmayın ve yaptırmayın. acıyın bize, James'e, Lily'e, Sirius'a, Remus'a, Peter'a, Marlene'e ve özellikle Mary'e.

¤¤¤

huh. uzun bir bölümdü ama biraz yardımcı olduğunu düşünüyorum. eğer isterseniz bunun devamını yazabilirim

asıl konuya gelirsek, biraz bu kitabın devamı hakkında konuşmak istiyorum. geriye yaklaşık 100 bölümümüz kaldı. kitabı okullar açılana kadar bitirmek istiyorum.

geri kalan bölümlerde ne yapacağımıza gelirsek;

Jily veya Marauders yazıyorsanız bana mesaj atın, beğenirsem reklamını yapayım. birlikte etkinlikler vs. yapalım.

geri kalan bölümlerde one-shot, tumblr gönderileri, headcannonlar, fanartlar, replikler falan paylaşmayı düşünüyorum. herhangi bir öneriniz varsa bana yorumlardan,  panomdan veya mesaj panomdan her an ulaşabilirsiniz.

- all the love, xx

jily (+marauders) stuffHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin