Lily Evans Neden En Sonunda James Potter'ı Sevdiğine Karar Verdi?
*O, ne zaman bir çocuk ortak salonda panik atak geçirse o bir kalkan tılsımı yapıyordu, böylece nefes almak için daha fazla alana sahip oluyorlardı.
*Lily onu, Sirius'u zorla tavuklu şehriye çorbasıyla beslerken ve soğukta montsuz dışarı çıktığı azarlarken gördü.
*O, ağaçta kalan kedileri kurtarıyordu.
* O, Remus'un yorgunken kucağında uyuyakalmasına izin veriyordu.
*O her zaman kayıp çocuklara, sınıflarına giden yolu gösteriyordu.
*O tırnaklarını boyadı ve bir hafta boyunca saçları pembe bir şekilde gezerek toplumsal cinsiyet rollerini protesto etti, çünkü insanlar bir kızın, iyi bir Tutucu olamayacağını söylüyordu.
*O pembe saçla bile ateşli görünüyordu.
*O, Biçim Değiştirme için gerçekten heyecanlanıyordu ve son sınavlardan önce bütün gece çalışan çocuklara ders veriyordu.
*O, Noel Balosu'na kimsenin çağırmadığı kızlarla dans ediyordu (Aynı zamanda Peter'le de.)
*O aslında çok iyi bir dansçıydı.
*Lily bazen oğlanın tüm kibrinin altında yatan güvensizliği görebiliyordu.
*O hala annesine mutlulukla sarılıyordu, şikayet etmeden ya da utanmadan.
*Onun çok fazla Muggle edebiyatı okuduğunu ve aslında bir Shakespeare ineği olduğunu fark etti.
*Lily bunu öğrendiğinde, ikisi birlikte aylarca süren bir Shakespeareci hareket savaşı başlattılar.
*O, daha önce böyle bir pislik olduğu için özür diledi, ama yine de Snape'i hor gördüğünü söyledi.
*James, ona hala Sümsükus diyebildiği sürece Snape'e bir daha büyü yapmayacağına söz verdi.
*O, insanları korumayı ve korumayı her şeyden daha çok istiyordu.
*O James Potter'dı ve Lily sadece yardım edemezdi.
y/n; fflerdeki ve Jk'nin kitapta bir sayfadan az anlattığı James'in böyle bir James olmadığını biliyorum ama ben seriyi okurken onu hep böyle iyi bir insan olarak hayal ettim, Snape'e zorbalık yapması diğer yönlerinin de kötü olduğunu göstermez 'bence'.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
jily (+marauders) stuff
Fanfictionfandom: harry potter ship: james potter x lily evans james ve lily ile ilgili her şey. (bölümlerin çoğu tumblr'dan alınmıştır.) başlangıç; ağustos 2017 bitiş: mart 2019