🌊Percy Jackson🌊

391 17 16
                                    

Ja:Witam wszystkich obecnych, ja jestem Ramona córka Hadesa, będe przeprowadzała wywiady z waszymi ulubieńcami. Na pierwszy ogień pójdzie wasz ulubieńcem który ślini się przez sen i urotował świat. Zapraszam cię na scene Percy Jacksonie.

Percy:*Wbiega na scene* Cześć wszytkim. Witam ...hm my się jeszcze nie znamy.

Ja:Hej Percy , jestem Ramona przyrodnia siostra Nica. Wiesz co tu robisz?

Percy:W takim razie miło poznać. Z tego co powiedziała mi Annabeth to mam udzielić jakiegoś wywiadu tak??

Ja:Zgadza się, a więc by nie przedłużać zaczynajmy.
Synu Posejdona, jeśli miał byś możliwość bycia od początku śmiertelnikiem i prowadzenie zwykłego życia ..zrobił byś to??

Percy:Oczywiście że nie. Dzieki temu że jestem herosem poznałem wiele fantastycznych osób w tym moją ukochaną Ann, Chejrona, Nico,łowczynie wszytkich ogólnie i żecz jasna mojego Bro Jasona...

Jason:*Wychyla się* Ooo bro

Percy:bro

Jason:bro

Percy:bro

Jason:broo

Leo:*wbiega i wyprowadza Jasona* Dobra stary , dosyć tego. Pozdrawiam wszytkie moje fanki.

Ja:Hej Valdez, dziękuje za zabranie go.

Leo: Nie ma sprawy. Team Leo!!

*Valdez i Jason wychodzą*

Percy:Eeem ...ok a więc kontynuując ..gdybym nie był herosem to przedewszytkim nie był bym tym Percym jakim jestem teraz.

Ja:Rozumiem, kolejne pytanie. Gotowy?

Percy: tak

Ja: Masz zamiar kiedyś poślubić Annabetch???

Percy:Oczywiście i będę z nią miał dziesią...

Annabetch:*patrzy morderczym wzrokiem*

Percy: ...dziewiątke...

Annabetch:*w dalszym ciągu morduje Percy'ego wzrokiem*

Percy:...piąt...

Annabetch:*😐😐*

Percy:...ee..trójkę dzieci. Dwóch chłopców i dziewczynke.

Annabetch:*😉😉😘*

Ja:Oooo...jak słodko.

Annabetch:*zadowolona wraca do swoich spraw*

Ja:Ok jeszcze szybkie trzy pytania.

Percy:Dawaj. Czuje że jak wróce będe musiał tłumaczyć się Ann.

Ja:Powodzenia w takim razie *śmieje się cicho*

Percy:Na twoim miejscu bym się nie śmiał.

Ja: Dobrze, to co zrobisz po liceum??

Percy:Proste. Wraz z Mądralińską zamieszkamy w Nowym Rzymie i tam będziemy studiować oraz pomagać w Camp Jupiter.

Ja:Ciekawe plany....też bym tak chciała.

Percy:Reyna pewnie się zgodzi z koejnej osoby do legionu.

Ja:Polubi mnie . Zobaczysz .

Percy:Nie wątpie. Reyna nie jest ufna wobec obcych ale jak się zapoznacie kto wie.

Ja: w takim razie, przed ostatnie pytanie. Lubisz żelki??

Percy:Nie

Ja:Ranisz😭

Percy:Ja nie lubie żelek, ja je kocham. Wszytkie niebieskie moje!!!

Ja:😂😂

Percy:Ramona czy mogę mieć do ciebie jedno pytanie?

Ja:Oczywiście, słucham.

Percy: Jak doszło do tego że prowadzisz te wywiady?

Ja:Szczerze powiedziawszy Chejron mnie do tego namówił a ja lubie poznawać nowych ludzi i tak wyszło, uznałam że to świetny pomysł na oderwanie się od rzeczywistości i tego co sie wokoło dzieje.

Percy:Rozumiem,  mam nadzieje że kolejne wywiady będa równie udane co ten.

Ja: Jestem tego pewna, dziekuje Percy

Ja:To by było na tyle, właśnie skończył nam się czas dziekuje za przybycie.

Percy:Cała przyjemność po mojej stronie*chowa za plecy wszytkie żelki*, muszę juz iść *wychodzi*

Ja:Ja jestem Ramona a to był Percy Jackson zbwaca Olimpu, następnym razem spotkamy się z Niciem DiAngelo, żegnamy was, dobrej nocy!

Ja:Ja jestem Ramona a to był Percy Jackson zbwaca Olimpu, następnym razem spotkamy się z Niciem DiAngelo, żegnamy was, dobrej nocy!

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Ps:Pytania do Nico w kom mile widziane. 😉😘

Za błędy z góry przepraszam. Jeśli jakieś znajdziecie to dajcie znać w kom , napewno to poprawie.

Wywiady z bohaterami PJ i OH(W TRAKCIE KOREKTY)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz