/Ash/
La 10 trebuia sa fim la Luke si Jess. Chiar eram curios sa o cunosc. Mai ales ca ieri Luke parea putin indragostit. Oricum el e singur, nu stiu de Jess, dar cred ca si ea. In fine. Am vorbit cu Mike si Cal sa ne vedem la 10 la Luke. M-am pregatit, m-am impracat intr-un maiou si niste blugi si am plecat. Cand am ajuns i-am vazut pe Cal si Mike care ma asteptau.
"Sunteti gata?" ne-a intrebat Cal.
"Da. De ce nu am fi? Jess e o prietena, nu o iubita." am spus putin nesigur.
"Momentan." a spus Mike.
"Daca zici tu!" i-a raspuns Cal.
"Pe bune! Pot sa pun pariu ca pana la urma o sa fie un cuplu." a zis Mike.
"Cum spui tu." a spus Cal neincrezator.
"O sa vezi tu." a continuat Mike.
"Hai, gata!" am intervenit stiind ca aceasta conversatie nu avea sa se termine prea curand."Hai sa sunam!" am spus apasand pe sonerie, dar nimic. Am asteptat putin si am sunat din nou, dar am primit acelasi raspuns.
"Oare de ce nu raspund?" am spus. "O sa-l sun pe Luke."
"Alo?"mi-a raspuns Luke cu o voce somnoroasa.
"Ce faci, frate?" am intrebat.
"Dorm." mi-a raspuns.
"Dormi la ora asta?" am spus mirat.
"A...scuze ca m-am culcat la 4." mi-a spus sarcastic.
"Pai ar trebui sa-ti para rau." am incarcat sa glumesc ca sa-l mai trezesc."Hai vino si deschide-ne."
"Nu puteti stat la usa?" m-a intrebat.
"Nu!" i-am raspuns.
"Bun, vin." a spus si am inchis telefonul.
"Deci?" m-a intrebat Mike.
"Dormea. Si a zis ca sa culcat la 4. Ce a facut pana la ora aia nu stiu." le-am explicat.
"Poate, el si Jess..." a inceput Mike.
"Taci! Sa nu te mai aud cu asta!" i-a spus Calum.
"Bine! Tac! Momentan." a zis Mike.Si cand a terminat ce avea de spus usa casei s-a deschis.
"Intrati! " a spus Luke care era in pijamale si noi am intrat. "Bine. Acum pot sa dorm?".
"Nu!" am spus.
"Unde e Jess?" a intrebat Cal.
"Doarme." ne-a raspuns Luke."Daca tot nu pot sa ma culc inapoi ma duc sa ma pregatesc. Voi treziti-o pe Jess. Este in a doua camera cum urci scarile."
"Bine. Hai, baieti!" am spus si am mers toti trei in camera Jessicai. Acolo am vazut-o pe Jess dormind. Era asa frumoasa si dormea ca un ingeras.
"Jess! Trezirea!" am spus bland in timp stateam pe pat si o zguduiam usor.
"Inca un minut, Andrew. Te rog!" mi-a spus si m-a facut confus. Cine era Andrew?
"Nu sunt Andrew, sunt Ash." i-am spus.
"Aaa...Ce faceti voi aici?" a tipat speriata.
"Luke ne-a trimis sa te sculam." a spus Cal.
"Normal. Luke." a spus si in clipa urmatoare a intrat Luke in camera."Vorbesti de lup si lupul la usa."
"Deci, baieti, ea e Jess. Jess ei sunt Ash, Mike si Cal." a spus Luke vesel.
"Da. Ne-am cunoscut, oarecum." a zis Jess morocanoasa.
CITEȘTI
Viata dupa moarte(F.F 5SoS+1D)
FanfictionJessica Smith, o fata simpla din Romania, pleaca in Londra, dupa ce parintii ei mor intr-un accident de masina. Acolo devine menajera lui Luke(stiu ca Luke e din Austalia, dar asta e, nu degeaba se cheama fictiune). Cei doi se indragostesc, dar pref...