/Jess/
M-am trezit si am avut parte doar de cateva secunde de liniste, caci evenimentele de ieri au inceput sa imi acapareze gandurile. In clipa asta as fi vrut sa ma tarasc sub o piatra ca Patrick din SpongeBob, dar din pacate nu puteam.
Mi-am facut rutina zilnica si am coborat in bucatarie, unde Luke era pe scaun cu un ziar in mana. I-a stai! Un ziar? Chiar face tot posibilul sa ma evite dupa cearta de ieri.
"Neata!" am spus, dar el nici ma macar nu si-a ridicat privirea din ziar.
M-am apropiat de masa si m-am asezat pe un scaun incercard sa ignor faptul ca se prefacea ca nu exist.M-am uitat la ziar am vazut ca era in chineza. De unde a facut rost de el nu pot sa-mi dau seama si sincer nici nu vreau.
" Ai mancat?" l-am intrebat. El s-a uitat la mine cateva secunde pe deasupra ziarului, dar s-a intors rapid la chineza. M-am ridicat si i-am smuls ziarul din mana.
"Heii!" a spus acesta.
"Off! Care e problema ta, omule?" am intrebat. Atunci el sa ridicat.
"Nu stiu. Te intereseaza? Doar ai zis ca esti o straina."
"Sti bine ca nu vorbeam serios."
"Nu stiu." a spus. Si-a luat jacheta si a plecat grabit.
"Unde te duci?" am intrebat, dar am auzit doar usa trantindu-se. Atunci am prabusit pe scaun si am inceput sa plang.
Am avut doar cateva secunde de bocit fiindca mi-a sunat telefonul. M-am uitat la apelant si am vazut ca ma suna Andrew. Sincer chiar aveam nevoie de el acum asa ca am raspuns.
"Hey!" mi-a spus vocea calda si blanda a lui Andrew. Imi asa de dor de el. Si sunt plecat decat de o saptamana. Daca tot anul o sa fie ca saptamana asta o sa innebunesc.
"Hey!" i-am raspuns incercand sa par cat mai vesela...
"De ce esti suparata?" ...dar sunt o actrita groaznica...
"Nu sunt suparata." ... si o mincinoasa si mai groaznica, mai ales cand increc sl mint pe Andrew." De ce sunt pe spiker?" am spus incercand sa schimb subiectul.
"Minti. Si esti pe spiker pentru ca sunt cu restul." mi-a raspuns.
"Ce ai patit, scumpo?" am auzit-o pe Anna.
"De ati sti ce saptamana am avut!"
"In sensul bun sau rau?" a intrebat Alex.
"Bun, dar rau."
"Povesteste-ne! Cu detalii bineinteles." a spus Belle. Mereu era curioasa.
" Pai...Am ajuns in Londra la 1 si 4 minute dupa amiaza..." am inceput, dar am fost intrerupta de Belle.
"Nu asa detaliat. Doar chestile interesante."
"Am rezolvat cu scoala si sunt menajera, dar mai mult bucatar."
"Si care e partea interesanta?" m-a intrebat Alex.
"Las-o sa termine." a spus Anna.
"Te-a bagat cineva in seama?" a spus Alex.
"Incetati! Continua, Jess!" a intervenit Andrew. Si pot sa pun pariu ca Anna s-a suparat si a scos limba la el.
"Stau cu tipul pentru care lucrez. si el..." am inceput.
"E dragut? Are iubita?" a intrebat Belle si sunt sigura ca deja avea ganduri perverse.
"E Luke Hemmings." am spus.
"Glumesti?" au spus fetele in cor.
"Nu."
CITEȘTI
Viata dupa moarte(F.F 5SoS+1D)
FanfictionJessica Smith, o fata simpla din Romania, pleaca in Londra, dupa ce parintii ei mor intr-un accident de masina. Acolo devine menajera lui Luke(stiu ca Luke e din Austalia, dar asta e, nu degeaba se cheama fictiune). Cei doi se indragostesc, dar pref...