11. Fotbal si accidentari

268 26 7
                                    

/Jess/

Dupa cele zece zile de haos si agitatie in sfarsit am avut parte de liniste. Cand am venit in Londra creadeam ca o sa fie mai simplu. Da' de unde! Simplu cu job-ul, casa si scoala si al naibii de greu cu viata personala. Intai Luke, apoi Austin si scandalul, care bine ca nu a durat mai mult, cu Harry si Niall. Inca ma mir ca nu ma sunat matusa sa ma bata la cap ca in ce m-am bagat, cu toata presa si baietii...

Revenind la perioda de liniste. Au trecut doua saptamani de cand cu soarecii imaginari si toata faza, prostia, cu Harry si Niall. Nu am facut mare lucru in astea doua saptamani. Doar am mers la studio, m-am ciondanit cu baietii si mi-am facut timp sa trec pe la scoala si sa las toate actele necesare. Chiar nu pot sa cred sa intr-o luna incepe scoala...Cat de mult as vrea sa stau acasa in continuare. "In fine!" am spus si mi-am aruncat toate gandurile din cap. Azi era o noua zi cu noi incidente.

Mi-am facut rutina zilnica, m-am imbracat intr-un maiou verde inchis, blugi si conversi tot verzi si am coborat jos unde, spre surprinderea mea, era Luke. Nu s-a mai trezit inaintea mea de doua saptamani.

"Neata, blondule!" i-am spus.

"Neata, Jess!" mi-a raspuns si mi-a intins o hartie.

"Ce e asta?" am intrebat.

"Deschide-o!" m-a indemnat acesta.

"Bine." am spus si am deschis plicul." 'Sunteti invitata la VMAs...'Ce premii? Ce sa caut eu acolo?" am zis.

"Citeste mai departe si nu mai pune atatea intrebari. Esti chiar imposibila." mi-a raspuns. Nu pot sa cred ca tocmai mi-a spus ca sunt imposibila? "Crede-o!" Tu nu poti sa taci? "Ce vina am eu ca esti tu imposibila?" Nu sunt. Defapt sunt, dar... sti ce? Nu poti sa-ti vezi de treaba ta? "Asta e treaba mea." Tu nu ai prea multa personalitate? "Sunt mai speciala." Esti mai enervanta. Ar trebui sa-ti dau un nume. "Chiar asa? Sa-ti vad talentele!" Ce zici de Daphne? "Glumesti? Nu suntem in Scooby-Doo." Bine, bine. Ai dreptate. "Mereu am." Da.Bine.Cum spui tu. Ce zici de Katy? "Katy Perry? Nu mersi." Nu crezi ca esti c-am mofturoasa? "Nu." Kate e ok? "Da."  "Citesti azi?" m-a intrerupt vocea lui Luke dintr-o cearta stupida cu Kate. Am dat nume mintii mele. Cred ca innebunesc.

"Da, scuze. '...din 26 August unde ati fost nominalizata la compozitorul anului.' Compo-ce al cui?" am intrebat.

"Compozitorul anului. Sti si compozitorii primesc premii pentru munca lor."

"Eu nu sunt compozitoare." i-am spus.

"Ba da, esti. Si nu am de gand sa ma cert cu tine pe tema asta." a spus si am tacut din gura. Chiar nu aveam chef de cearta, mai ales cu Luke.

"Ce mananci?" am intrebat.

"Nu prea stiu. Ai pofta de mancare thailandeza?" m-a intrebat.

"La micul-dejun?" i-am raspuns mirata.

"Da.Daca am mancat pizza de ce nu am manca si mancare thailandeza?" mi-a raspuns cu o intrebare, iar eu nu am mai comentat."Ce vrei?" m-a intrebat tinand telefonul in mana.

"Nu am preferinte. Ce iti place tie."

"Ok." a spus si a dat comamnda.

"Azi e vineri, 13!" am exclamat deschizand telefonul si uitandu-ma la data de azi.

"Da, si?" a zis Luke uitandu-se la mine nedumerit.

"E zi cu ghinion. Trebuie sa avem grija. Nu stim ce se poate intampla." am spus.

"Superstitioaso! Nu o sa se intample nimic." mi-a zis.

"Mai vedem noi. Ziua e lunga." i-am raspuns, iar el a deschis gura sa spuna ceva. Dar nu a apucat fiindca i-a bazait telefonul."De la cine e?" am intrebat curioasa.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 19, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Viata dupa moarte(F.F 5SoS+1D)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum