2. Otrava si clatitele

300 21 0
                                    

Am luat un taxi de la aeroport si i-am spus sa ma duca la Motel London, un motel dragut si rezonabil care il gasisem pe internet.

Cand am ajuns la destinatie m-am dat jos din taxi si am vazut o placuta pe care scria "London Motel". Am intrat inauntru si am vazut ca e chiar dragut. Intr-un colt am zarit o tejghea unde scria receptie. In spatele tejghelei era o domnisoara draguta de vreo 25 de ani.

"Buna ziua!" am spus incercand sa fiu politicoasa.

"Buna ziua!"  mi s-a raspuns.

" Ati putea sa-mi dati o camera de o persoana?" am intrebat.

"Desigur. Pentru cat timp?" m-a intreabat.

"Nu prea stiu. O saptamana, mai mult. " am raspuns.

"Ok. James!" a strigat domnisoara.

" Da, doamna!" a spus si a venit un barbat care cred ca era James.

"Condu-o pe domnisoara la camera cu numarul 69."a zis domnisoara de la receptie si am inceput sa zambesc ca o proasta stiind ce inseamna  maretul "69".

" Ce s-a intamplat, Domnisoara?" m-a intrebat acel James.

"Nimic. Hai sa mergem!" i-am rapuns incercand sa ma opresc din zambit.

Am mers pana ce am ajuns la camera 69 de la ultimul etaj al motelului.

"Uitati-va camera, domnisoara!" mi-a spus James

"Multumesc!" i-am spus si i-am dat un mic bacsis." Apropo, scuze ca te intreb, dar sti cumva un ziar in care sunt puse anunturi pentru joburi?" l-am intrebat.

"Da. The sun."mi s-a raspuns.

 "Multumesc! " am spus si am intrat in camera care avea peretii de un alb impecabil. In camera era un pat cu cearceafuri mov si mobila de stejar alcatuita din un dulap, 2 noptiere si un birou. Nu ziceai ca este un motel.

Mi-am despachetat si am plecat spre un liceu despre am citit pe net. Era o cladire veche,dar era renovata si chiar frumoasa. Am intrat in liceu si am dat de o femeie de serviciu.

"Aaa... Buna ziua! Unde este secretariatul?" am intrebat.

" Drept in fata si la stanga." mi-a rapuns.

"Multumesc!"am zis si m-am intreptat spre secretariat. Acolo am dat de o femeie de vreo 35 de ani care la prima vedere parea foarte draguta si care avea gusturi destul de bune la haine. Se pare ca era ocupata cu niste hartii cand am ajuns. Cand in sfarsit m-a zarit mi-a zambit si m-a salutat.

"Buna, scumpo! Ce faci pe aici in miezul verii?" m-a intrebat.

"Buna ziua! Imi caut o scoala." am spus.

"Vad ca nu esti pre incantat sa spui asta!" mi-a zis zambind.

"Cine ar fI? Deci...ce trebuie sa fac ca sa invat aici?" am intrebat.

"Pai... in primul rand trebuie sa vii cu parintii." mi-a spus, iar eu m-am intristat.

"Nu mai am unii." am precizat.

"Ooo...Imi pare rau!" mi-a spus.

"Si mie!" i-am raspuns.

"In cazul asta vino cu mine sa vorbim cu directorul sa vedem ce putem face." mi-a spus si puteam auzi in vocea ei ca ma compatimeste.

Domnisoara secretara s-a ridicat si a plecat, iar eu am mers dupa ea. 

"Aici este." a spus cand s-a oprit in fata unei usi inalte pe care era o placuta aurie pe care scria 'D-L DIRECTOR'."O sa intru eu sa-i spun situatia. Asteapta aici! O sa te chem cand termin." mi-a spus, iar eu am dat din cap in semn de da.

Viata dupa moarte(F.F 5SoS+1D)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum