10. "Verific daca mai sunt soareci."

229 23 4
                                    

/Jess/

Dupa ce ieri am avut o zi destul de plina in care am asistat la certurile celorlalti, care cred ca erau prea plictisiti de se certau din prostia aia, si la  crizele lui Niall ca restul baierilor mananca la Nando's fara el, astazi urma sa am o zi la fel de agitata. Harry trebuia sa dea interviul ala idiot, eu trebuia sa merg la studio, iar Niall cred ca avea sa le dea o lectie lui morcoveata si restul baietilor. Si sincer crizele de ieri mi-au ajuns pentru cel putin o luna. 

Am coborat jos, unde nu era nimeni. Luke a avut dreptate cand a spus ca sa nu ma obisnuiesc cu trezitul lui devreme. Am pregatit  micul-dejun si m-am dus sa-l trezesc pe Luke.

"Luke, trezeste-te!"

"Nu!" mi-a raspuns scurt.

"Esti sigur?" am intrebat.

"Da."

"Bine, monosilabicule." i-am spus si m-am intreptat spre marginea patului ca sa-l trag de picioare jos din pat.

"Aaaa! De ce ai facut asta?" a zis acum de pe jos.

"Pentru imi era prea lene sa aduc galeata cu apa.Acum, aranjeaza-te ca mancarea e gata." i-am spus si am coborat jos. Inainte sa merg in bucatarie, m-am indreptat catre usa sa iau ziarul sa vad daca mai scria ceva in el."O, haide!" am exclamat cand am vazut prima pagina a ziarului.

"Ce s-a intamplat?" a intrebat Luke care tocmai cobora scarile.

"Uite!" i-am spus si i-am intins ziarul.

" 'Frumoasa romanca, Jessica Smith, loveste din nou.' " a zis citind din ziar." Bun titlu."

"Luke!"

"Scuze, dar chiar e bun."

"Off! Citeste mai departe." l-am indemnat.

"Bine. ' Dupa ce acum doua zile tanara a fost zarita cu Harry Styles la o intalnire, ieri a fost fotografiata la Nando's cu Niall Horan. Doi din cinci in doua zile, putem spune ca este chiar un record. Si ca sa fie totul complet, Jessica a fost vazut in masina si cu Austin Mahone acum trei zile. Oricum ii uram succes si speram sa se decida la un singur baiat.' Wow!" a spus Luke,iar eu, furioasa, am dat sa plec, dar el m-a prins de incheietura."Unde pleci?"

"Sa o pocnesc pe cea sau cel care a scris asta." i-am raspuns vorbind serios.

"Baiata nu e o obtiune."

"De cand ai devenit tu asa pasnic?" l-am intrebat, dar nu mi-a raspuns."Ce ma fac?" am intrebat dupa cateva secunde de tacere.

"Baietii o sa lamureasca totul. Nu-ti face griji !" a incercat sa ma incurajeze.

"Nu stiu. Daca nu o sa se lamureasa. Nu vreau ca oamenii sa ma creada o pitipoanca care umbla cu nu stiu cati baieti pentru publicitate. Eu nici macar nu vreau sa ma stie oamenii." i-am zis.

"Nu fi asa pesimista." mi-a spus.

"Nu sunt pesimista!" am protestat.

"Da.Bine. Mie imi e foame." a zis si a plecat in bucatarie.

                      *****                        *****

"O..." am inceput.

"...Doamne." a continuat Luke cand am vazut gramada pe paparazzii din fata studioului.

"Putem sa ne intorcem?" am intrebat in timp ce Luke parca masina.

"Nu. Trebuie sa scapam de asta odata pentru totdeuna. Nu poti sa fugi de problemele tale." mi-a explicat acesta.

"Atunci, macar vi cu mine?"

"Asta da." a spus si am cobarat amandoi din  masina dand ochii cu toti acei paparazzi. Si credeam ca nu poate fi ceva mai rau decat stirea din ziar.

Viata dupa moarte(F.F 5SoS+1D)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum