⭐️Giriş⭐️

97 7 2
                                    

Öncelikle Merhaba. Bir giriş olmadan başlamak pek içime sinmedi -ki gelecek kitaplarımda da böyle girişler yapacağımdan emin olabilirsiniz.- bu yüzden bende böyle başlamaya karar verdim. Okumayıp geçenler illaki olacaktır diye düşünüyorum fakat hala okuyorsanız şunu bilmenizi isterim ki bu kitaba tüm kalbimi ve samimiyetimi katarak sizleri mutlu etmeyi amaçlıyorum. Aslında bir hayran kurgu ile başlamayı düşünmüyordum ama ilk başlangıcımı böyle yapmak istedim ve eğer sizlerden destek gelirse sadece hayran kurgu değil farklı farklı kitaplarda yazacağım. Ama dediğim gibi, eğer isterseniz. Amaçladığım bir diğer şey ise sizlere hayalleriniz konusunda bir hatırlatıcı olmak. Benim gerçekten "bu benim örnek aldığım insan, bu benim idolüm" dediğim kişi bana ve milyonlara umut olmuşken bende onun gibi size hayalleriniz için ufak bir hatırlatıcı olmak istiyorum. Şuan yazdıklarım belki çok uçuk kaçık, belki çok çocukça görünebilir fakat hepimizin hayalleri için bir şansı olduğuna inanıyorum. Bu hayal her ne olursa olsun. Benim hayalimse, bana kim olduğumu hatırlatan Jung Hoseok'u birgün gerçekten görmek ve ona teşekkür etmek. Kitabımı okuduğunuz sürece hayallerinizi hiçbir zaman unutmamanız ve umutla hep peşinden koşmanız dileğiyle :)

We're like The Sun and The Moon JHSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin