Capitolul 1

39 4 4
                                    

Stau liniştitā in camera mea si citesc o carte de dragoste numita "O minciună nevinovată"...Ador aceasta carte.După câteva minute aud niște bătăi in uşa.
Eu:Intră!
Mama:Draga mea,ce faci?
Eu:Citesc,ca deobicei.
Mama:Am o veste sa iti dau...
Eu:?
Mama:O sa ne mutăm in Las Vegas.
    Stai ce?Am auzit eu bine?Ne mutăm?Asta nu se poate întâmpla.Nu,nu,nu,....
Eu:Poftim?Ne mutăm?
Mama:Da,draga mea.
Eu:Nu...
Mama:Nu?
Eu:Nu...Nu vreau sa ma mut...Nu vreau sa imi pierd prietenii...
Mama:Draga mea,ne mutăm,deoarece tatăl tău a primit un job foarte bun in New York.Nu putem pierde această ocazie plus ca o sa iti faci prieteni si acolo.
Eu:Eu tot nu vreau sa ma mut.
Mama:Stiu prin ce treci,nici mie nu imi place,dar nici nu imi displace.
Eu:Mamă,pe bune?Tu chiar vrei sā ne mutăm?Chiar vrei sa lăsăm totul in urmă si sa o luăm de la capăt?...Raspunsul meu este nu
...Nu vreau sa ma mut...Aici am copilărit...Nu pot sa las totul in urmă!...Nu vreau sa imi pierd prietenii...
Mama:Imi pare rău,dar deja eu si tatăl tău ne-am decis si o sa ne mutăm.Poti sa te apuci de împachetat, deoarece maine pe la ora 08:00 avem avion.
   Şi a plecat.Deci eu tot nu pot sa cred că ne mutăm,dar din pacate eu nu pot să mă opun.Ma duc si imi caut valiza si incep sa impachetez.Dupa ce termin ma uit la ceas si vad ca este ora 10:00.Ma duc la baie si fac un duş...Ador cand apa calda cade pe pielea mea fină...Ma schimb in niste pijamale si mă bag in pat.

****************************

   Mă trezesc si vad ca este ora 06:45.Mă schimb in hainele pregătite...o pereche de blugi negri,rupţi cu talie înaltă şi o bluza gri.Ma incalţ cu teneşii mei ,imi iau geanta si cobor in bucătărie.O vad pe mama ca pregateste micul dejun si pe tata care aşeaza bagajele in maşina.Deci mie tot nu imi vine sa cred ca ne mutăm.
Mama:Bună dimineața,draga mea!
Eu:Neaţa!
Mama:Esti pregatita?
Eu:Pentru ce?Sa las totul in urmă?Nu,nu sunt pregătită.
Mama:Inteleg draga mea ca esti supărată,dar este cel mai bine pentru noi.
Eu:Daca zici tu,dar totuși unde o sa ne mutăm?
Mama:Las Vegas.Ti-am spus asta si ieri.
Eu:Am uitat.
    Dupa ce terminam micul dejun ne luăm la revedere de la casă si plecam spre aeroport.Ajunsi la aeroport,ne imbarcam,ne asejam si decolam.Priveam New York-ul...o sa imi fie dor de el,de prieteni,de tot.

******************************

     Am ajuns in frumosul Las Vegas.Tata chemase un taxi,i-am spus adresa si am pornit spre noua noastra casa.Las Vegas este un oras foarte frumos dar si foarte mare...tot ce imi doresc este sa nu ma pierd.
      Dupa un drum foarte lung am si ajuns la noua noastra casa.Era frumoasa,dar si destul de mare.Înăuntru era imens...Nu ma asteptam ca noua noastra casa sa fie atat de uriasă.Dupa cateva minute de mers prin casa am dat de camera mea...era mare,foarte mare...imi place,dar totuși nu se compara cu camera mea de acasă.Pereti erau de culoare gri,tavanul era alb si pardoseala era neagra...Misto.Mobila era si ea gri si baia era toata alba cu auriu...Super.Dupa ce am despachetat m-am uitat la ceas si era ora 11:55.Am facut un dus repede si m-am pus în pat,deoarece maine dimineata trebuia sa ma trezesc devreme ,fiindcă avem scoala.Nici nu ma mut bine ca deja merg la scoala.

*****************************

    Ma trezesc,ora este 06:15.Orele incep la 08:00 deci sa ma pregătesc.Am facut repede un dus si dupa m-am îmbrăcat cu o pereche de blugi gri,o cămasa alba,foarte sexy si m-am incaltat cu o pereche de pantofi.
    Cobor in bucătărie si ma asez la masa.
Tata:Bună dimineața!
Eu:Neata!
Tata:Cum ai dormit,ursuleţ?
Eu:Destul de bine.
Tata:Ai emotii pentru noua ta zi aici la liceu?
Eu:Eh...
Tata:Vrei sa te duc cu masina?
Eu:Sigur.
     Imi iau ghiozdanul,ma urc in masina si ne îndreptăm spre liceu.

Hei,sper ca va placut...mie imi place.Scuzati-mi greselile.
Va pup!😘

Dragoste infinităUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum