Capitolul 9

6 0 0
                                    

                     *Chris*

Ieri Melisa a fost putin cam ciudată asa ca m-am duc sa vorbesc cu prietenele ei.Le-am vazut cum iasa din liceu si am fugit repede spre ele.
Eu:Bună,fetelor.Am venit pentru ca vreau sa vorbesc cu voi despre Melisa.
Eva:Tu chiar nu o poti lasa in pace?Dupa ce o ranesti incerci sa vorbesti cu ea?Pe bune?
Nu inteleg despre ce vorbeste Eva.Cu ce am rănit-o?Sunt foarte confuz.
Eu:Dar cu ce am rănit-o?
Eva:Esti asa un nesimțit!
Nu inteleg despre ce vorbesc.Nu i-am facut absolut nimic Melisei.O iubesc si nu aş răni-o pentru nimic in lume.

Mă pregătesc de petrecerea eleganta pe care părintii mei o fac în fiecare an sperând să fie si Melisa acolo.Dupa ce sunt gata ii aud pe părintii mei care ma strigă.Dupa ce ies din frumoasa si luxoasa noastră casă ma apropii de limuzina care mă asteaptă.Cand ajungem la restaurantul unde se tine petrecerea vad o masina neagra din care iese ea.Frumoasa mea Melisa îmbrăcată intr-o rochie alba pana in pământ cu spatele decupat in V,parul lăsat si facut bucle si machiată natural.Intr-un singur cuvant pe care as putea-o descrie este frumoasă.
Mă vede si foarte repede isi întoarce privirea.O vad cum intra in restaurant si dupa o urmez si eu.

                  *Melisa*

Mama mi-a spus ca trebuie sa participe si familia noastră la petrecerea organizata de părintii lui Chris.M-am tot rugat de părintii mei sa ma lase acasa,dar din pacate nu a functionat.Cand am ajuns la restaurant l-am vazut pe Chris si pe părintii lui.Se tot holba la mine încontinuu ca un idiot.Nu il mai suportam,imi doresc sa ma întorc acasă.
 
     Intru înăuntru si ma asez la masa cu numarul 12.Rămân uimită cand observ ca Chris se asează la masa de langa mine.Deci imi vine sa ma ridic de la masa asta şi să mă duc să imi dau cu capul de toţi pereţii.

Ma uit la ceas si vad ca este ora 20:55.Nu imi vine sa cred ca stau la masa asta de vreo cateva ore.Sunt plictisităăă.Cand ma pregătesc să mă duc la mama sa o intreb daca ma lasă să mă duc dracu acasa il vad pe Chris ca se apropie de masa mea.
Chris:Hei.
Eu:Ce vrei?
Chris:Să dansezi cu mine.
Eu:Nici moartă.
Chris:Melisa,nu inteleg ce se intampla cu tine?De ce te-ai supărat pe mine?
Eu:Pleacă.
Chris:De ce ma respingi?
Eu:Te rog pleacă pana nu o sa regret.
Chris:Ce o sa regreti?
Nu mai suport.Ma ridic de la masa si il prind pe Chris de mana si il trag dupa mine.Ajungem in spatele restaurantului si cand vreau sa sar pe el ca sa il sărut ma opreste.
Chris:Melisa,ce faci?
Eu:Taci si sărută-mă.
Ma tras mai aproape de el si dupa si-a lipit buzele de ale mele.Imi era dor de buzele lui,imi era dor de el.Il iubesc si nu am sa las pe nimeni sa ne despartă.Acesta ma sărută cu sete,limba lui cerându-şi voie sa intre in gura mea si dau din cap afirmativ.
Chris:Haide,sa mergem undeva.
Eu:Unde?
Chris:La un hotel.
Eu:Chris imi doresc sa fiu cu tine,dar inca nu sunt pregătită.
Chris:Ok,draga mea.
Eu:Ma bucur ca întelegi.
Chris:Haide te duc acasă.
  Vai Doamne,il ador pe acest băiat,dar totusi trebuie sa vorbim.
Eu:Cine era fata acea cu care te-am vazut la pizzerie?
Chris:Esti cumva geloasă?
Eu:Spune-mi cine este?
Chris:Lasa-ma sa inteleg.Tu te-ai supărat pe mine pentru ca mai vazut cu sora mea la pizzerie?
Eu:So...soră?
Chris:Da,Melisa.Fata pe care ai vazut-o cu mine era sora mea,Jessica.
     Deci eu m-am supărat ca o proasta...Nu imi vine sa cred ca eu am fost geloasă pe sora lui.OMG.....

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 31, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Dragoste infinităUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum