Capitolul 6

13 3 0
                                    

Astazi este petrecerea.Mă uit a ceas si este ora 05:45.Trebuie sa ma duc sa fac o baie fierbinte.Ma îndrept spre baie si las hainele sa cadă de pe mine.Intru in cada si ma las dezmierdată de spumă.Ma simt atat de bine,aş putea sa stau in aceasta cada toata ziua,dar pana la urma trebuie sa ies sa ma pregatesc de petrecere.Ma gandesc cu ce sa ma imbrac,dar nu am nicio idee.Intr-un final decid să mă îmbrac intr-o rochie neagră,mulată si o pereche de pantofi negri cu toc.Dupa imi caut trusă de machiaj.Mă dau cu niște fond de ten,rimel,putin fard si cu eyeliner.Este ora 07:55,in 5 minute Chris v-a fi in fata casei.Ma bucur ca il vad,imi place foarte mult de el si nu vreau sa il pierd.
      Se aude un clanxon.Chris a aparut.Am pielea de găină,dar de ce?Imi iau geanta si cobor.Ma apropii de masină.Nu apuc sa deschid usa pentru ca Chris iasa din masina si vine sa mi-o deschida el.Ah...Ce gest dragut din partea lui.
Chris:Arăti incredibil.
Eu:Mersi,si tu arăti bine.
Chris:Haide,sa mergem.
     Ajungem,muzica se aude foarte tare si prin aer se simte un miros foarte tare de alcool.Ne apropiem de intrare.Chris imi spune ca va merge sa vorbeasca cu prietenul lui.Sper sa se întoarcă repede.O vad pe Haylei si ma apropii de ea pentru a o saluta.
Eu:Bună!
Haylei:Hei,Melisa...arăti foarte bine!
Eu:Mersi si tu arăti bine.Eva unde este?Cum de nu îi cu tine?
Haylei:Eva trebuia sa meraga la matusa ei in Londra.Se întoarce intr-o săptămână.
Eu:Ok.
Haylei:Ai venit singura?
Eu:Nu,am venit cu Chris.
Haylei:Chris?...Cum de ai venit cu Chris?
Eu:Pai,nu ti-am spus,dar eu si cu Chris ne-am sărutat.
Haylei:Poftim?...OMG...Ce draguut!Cum a fost?
Eu:A fost foarte frumos.M-am simţit atat de bine.
Haylei:Ce ma bucur pentru tine.Eu trebuie sa plec,maine am o zi grea,mai vorbim.
Eu:Pa.
    O vad cum părăseşte locuinta.Dintr-o data simt o mana pe talia mea.Ma introc sperând să fie Chris,dar nu este el.Este doar baiat foarte bine facut cu ochii albastri care miroase foarte tare alcool.
El:Te-ai pierdut frumas-o?
Eu:Nu,astept pe cineva.
El:Haide,sa ne distrăm putin.
     Vad ca se aproprie din ce in ce mai aproape de mine.Mă dau în spate dar dupa sunt lipită de perete.Băiatul se apropie de mine sa ma sărute,dar o mana il trage inapoi.
Chris:Aceata este fata mea.Eu zic sa stai departe de ea daca nu vrei sa ai de a face cu mine!spune si dupa ii trage un pumn in fata.Băiatul isi cere scuze si dupa fuge repede spre iesire.
Chris:Esti bine?
Eu:Da.
Chris:Te-a atins?
Eu:Nu.
Chris:Ce bine.
     Nu mai rezist.Il prind usor de ceafa si il trag spre mine.Gura mea se întâlneste cu a lui.Chris imi linge buza de jos si dupa limba lui isi cere permisiunea sa intre in gura mea.Eu dau usor din cap ca da.Limbile noastre se întâlnesc aceste ducând un război.Chris sa sărută cu sete.M-am mai sărutat cu băieti in New York,dar atunci cand il sărut pe Chris ma simt incredibil.
       Ne dezlipim unul de celalalt,amândoi am ramas fara aer.
Chris:Respira,Melisa.spune si dupa ma sărută din nou.





Dragoste infinităUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum