Capitolul 5

21 3 0
                                    

Mă simțeam foarte bine cu Chris.Nu ştim ca poate fi atat de amuzant.
Chris:Si,cum ti se pare intalnirea noastră?
Eu:Intalnire?
Chris:Da,îti place?
Eu:D...Da!Adică nu ştiu ce sa spun.Zic repede.
   Nu ştiam ca este o întâlnire,dar imi place foarte mult ca sunt cu el,ca sunt aici,ca pot sa vorbesc cu el.Din cate observ,Chris nu este genul acela de băiat rău,este genul acela de băiat care stie cum sa se poarte cu fetele si asta imi place la el.Dar totuși nu inteleg de ce vrea sa stea cu mine,adica doar alaltăieri m-am inscris la liceul de aici si de cunoastem doar de doua zile.Cred ca multe fete saliveaza dupa el,dar totusi m-a ales pe mine.
Chris:Haide ,sa mergem!
Eu:Ok.
    Iesim din restaurant si ne îndreptăm spre frumosul BMW.
Chris:Si acum sa te ducem acasa.
Eu:Mda.
     Pana acasă este un drum destul de lung.Nu prea vorbim pe drum si ma gandesc sa sparg aceasta liniste,dar nu stiu ce sa spun.Ma gandesc si ma gandesc,dar nu imi vine absolut nimic in minte si se pare ca Chris o sa spargă aceasta liniste.
Chris:Spune-mi despre tine.
Eu:Ok.Deci sunt singura la părinti,înainte stăteam in New York,imi place foarte mult sa citesc,cititul ma relaxează.Învăt destul de bine,imi doresc sa merg la facultatea de drept si cam atat.
Chris:WOW...facultatea de drept.
Eu:Dap.Stiu este destul de greu, dar imi doream de mică sa devin un avocat foarte cunoscut.
Chris:Tare!
Eu:Tu?...Povesteste-mi si mie despre tine.
Chris:Pai locuiesc cu mama mea,deoarece părintii mei au divorţat si fratele meu locuieste cu tata,imi place sa ma distrez,sa fac excursii,părinti mei au o firmă foarte cunoscută deci sunt bogati si imi place sa merg la sala.
   Am observat atunci cand ti-am vazut abdomenul acela bine lucrat.Ce mi-ar place sa il ling.
Eu:Imi pare rau de părintii tai.
Chris:Sa nu iti pară....Haide,am ajuns.
     Off ce păcat.Chiar am vrut sa mai stau cu el.
Eu:Mda.
     Ies din masina si dupa ma îndrept spre usa casei.
Chris:Ne mai vedem avocato.
Eu:Pa.
Chris:Am uitat sa iti spun că prietenul meu da o petrecere la el acasă.Vrei sa vi?
Eu:Ma mai gandesc.
Chris:Pa!
Eu:Pa.
   Intru in casa si o vad pe mama pe canapeaua din sufragerie.
Eu:Hei mamă,ce faci?
Mama:Uite draga mea,ma uit si eu la emisiunea mea preferată.
Eu:Tata,ce face?
Mama:La munca,se întoarce maine.
Eu:Ok.Pot sa te intreb ceva?
Mama:Sigur.
Eu:Aş putea sa merg la o petrecere maine pe la ora 08:00?
Mama:Sigur ca poti draga mea.Ma bucur ca ti-ai facut si aici prieteni.
Eu:Si eu ma bucur.
    Fug in camera mea si ma arunc in pat.Trebuie sa ii scriu Evei sa imi de-a numarul de telefon a lui Chris.
     Bună,Eva.Ai putea sa imi trimiti numarul de telefon a lui Chris?
    Oooo....esti cumva impreuna cu Chris?
     Nuuuu...Ce ti-a venit sa spui asta?
     Off  Melisa.Tu crezi ca eu nu vad cu te holbezi la el?Plus ca si el te place...dăăă.
     Ok....Deci mi-l dai?
     Sigur....0765798912
     Mersi!
Salvez numarul si dupa incep sa ii scriu.
     Hei,sunt eu,Melisa.
     Ooo...Ce faci draga mea?
     Am vrut sa iti spun că am sa vin si eu la petrecere.
      Ce ma bucur.Am sa vin sa te iau la 8.
       Ok.

     

Dragoste infinităUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum