Stau întinsă pe pat,privesc tavanul si ma gandesc la sărut.Da r de ce m-a sărutat?Nu mai inteleg nimic.Ma uit la ceas si este ora 17:09.Telefonul meu vribeaza...
Hei!
Hei!...Cine esti?
Hailey.
Aha....Ce faci?
Eh...Stau,tu?
La fel!
Eu şi cu Eva mergem diseară in club...Ai vrea sa vi?
Nu stiu!
Haideee!....V-a fi distractiv.
Bine,am sa vin!
Yupiii....o sa venim sa te lu-am in 30 de minute...Spune-mi adresa.
Ok.
Ii dau adresa si dupa imi pun telefonul sa se încarce putin.Ma ridic din pat si ma duc la baie pentru a face un duş.In 5 minute sunt gata si ma îndrept spre dulap.Imi caut niste haine si dupa ma decid să mă îmbrac cu o pereche de blugi rupti,un tricou si o geacă de piele.Ma încalţ cu o pereche de teneşi ,imi iau geanta si ies din camera.Dupa cateva minute se aude un clanxon.Ies si vad ca Eva si Heiley ma asteapta.Urc şi dupa plecăm.
Ajungem,muzica se auzea foarte tare.Ne apropiem de intrare si vad ca cele doua blonde sunt in fata usii.
Blonda 2:Măi,măi,măi...eleva cea noua!
Eu:Vă puteți da?...vrem sa trecem.
Blonda 1:Nu o sa ma....
Nici un apuca sa vorbeasca pentru ca eu o împing.Iuntru înăuntru si aud ca cele doua blonde au inceput sa ma barfeasca.
Hailey:Haideti,sa ne luăm ceva de băut.
Eva:Ok.
Ajungem la bar...Fetele isi comanda o bere,iar eu o Cola.Stau linistită si imi beau sucul cand observ ca pe o canapea se afla el...OMG...sper sa nu ma observe.Ma rog in gândul meu sa nu ma vada dar degeaba,se uita la mine si dupa imi face cu ochiul.Imi intorc capul repede si dupa simt o mana.
El:Bună!
Of,să îmi bag....
Eu:Hei!
El:Ma bucur sa te vad!
Eu:Aha.
El:Nu ma asteptam sa te vad aici...Ma bucur ca ai venit.
Eu:Eu nu!Spun in soaptă.
El:Vrei sa dansezi?
Eu:Nu,sunt bine.
El:Haideee!spune si dupa ma prinde cu o mana si ma trage dupa el.
Mă simt atat de bine,ma simt atat de protejată cand sunt langa el,ador sa il ating...cred ca m-am îndrăgostit de el,dar totusi nici nu stiu cum il cheama.
Eu:Cum te cheamă?
El:Chris,pe tine?
Eu:Melisa.
Chris:WOW...ce nume sexy are noua elevă.Deci acesta o fost capitolul 3.Sper ca va place.As vrea sa lăsati nişte păreri despre cartea mea...aş fi foarte bucuroasă.Va pup!💋