Ajung acasa de la petrecere si vad ca mama sta pe canapeaua din sufragerie.Ma aproprii de ea si o intreb ce are.
Eu:Mamă,esti bine?
Mama:Draga mea,trebuie sa afli ceva.
Eu:Mamă,ce Dumnezeu se intampla?E de bine sau de rau?
Mama:E de bine.
Eu:Pai si atunci de ce dracu esti trista?
Mama:Imi este frică.
Eu:Poftim...?
Mama:Imi este frica de cum vei reactiona.
Eu:Spune odata.Mă ti prea mult in suspans.
Mama:O sa ai un fratior.
Eu:....
Nu mai puteam sa spun nimic,mi-am pierdut cuvintele.Le caut si le caut,dar totusi nu le găsesc.Nu prea stiu cum sa reactionez.Sunt fericita ca o sa am fratele pe care mi l-am dorit ,dar tot odata sunt si trista,deoarece el o sa primească mai multa atentie de la mama si tata,dar ar trebuie sa nu gandesc asa,fiindcă am 17 ani si mai este putin si fac 18.Ar trebui sa ma maturizez.
Eu:Mamă nu sunt trista de aceasta veste,din contra,sunt foarte fericita.Abia astept sa il vad,o sa fiu o sora buna.
Mama:Oh...draga mea,ma bucur ca il astepti pe fratele tau cu bratele deschise si ma bucur ca nu te-ai supărat.
Eu:Nu vorbi prosti.Nu am de ce sa ma supăr,dar oare cum il v-a chema?
Mama:Eu si cu tatăl tău ne-am decis sa te lăsăm pe tine sa ii pui un nume micutului.
Eu:Damon.
Mama:Damon sa fie.
O strâng pe mama in brate si dupa fug in camera mea pentru a ma pune la somn.Fac un dus repede,mă îmbrac in pijamale si dupa ma pun in pat.
Astazi este sâmbăta.Ma bucur foarte mult ca saptamana asta a trecut repede si cu bine.Am inceput sa ma inteleg foarte bine cu toti colegii mei,dar inca cele două blondine se comporta urat cu mine.Cred ca alea două sunt popularele liceului.Dar mie ce imi pasa,ma bucur ca ma inteleg cu toti,că am două prietene care ma sustin in tot cea ce fac si că îl am pe Chris langa mine,dar totusi ma gandesc ce este acum intre noi.
Mă uit la ceas si vad ca este ora 13:01.Vaaaai....cât am putut dormii.Mă ridic din pat si ma îndrept spre baie.Imi fac rutina de dimineata si dupa ma îndrept spre dulap pentru ani gasi niste haine mai lejere.Mă îmbrac cu o pereche de pantaloni de trening si un tricou mai larguţ.Cobor in bucătărie unde o vad pe mama.
Eu:Bună dimineata!
Mama:Vrei sa zici buna ziua.
Eu:Off mamă.Ce ai gătit bun?
Mama:Piept de pui la cuptor,cartofi prăjituri si sos de usturoi.
Eu:Mmm....
Ma aşez la masa si il vad pe tata ca intra in bucătărie.
Eu:Bună,tati.
Tata:Bună,printeso!spune si dupa ma sărută pe frunte.
Ne ajezam cu toti la masa si începem să mâncăm.Termin si apoi fug in camera mea.Imi iau telefonul de pe noptieră si observ ca Chris mi-a trimis 2 mesaje.
1 Hei Melisa,ziua de ieri a fost beton.Ma întrebam dacă ai vrea sa iesim astazi la o pizza.
2 Astept raspunsul tau...
Da,vreau.Astept si astept,dar nimic.Inainte sa ii trimit mesajul era ora 16:35 acum este 17:10.Ce dracu tot face de nu imi scrie.Deobicei cand ii trimit un mesaj imi raspunde foarte repede.Ma decid să merg sa il caut.Mi-a povestit intr o zi ca pizzeria lui preferată era Pizzeria Mamamia.Mă duc repede la baie pentru a face un dus si dupa ma duc sa imi caut niste haine.Ma îmbrac cu o pereche de blugi si un tricou negru,ma incalt,imi iau un ghiozdanel si dupa ies.Vad un taxi si il opresc,intru si dupa ii spun sa ma duca la pizzerie.Ajung si il vad pe Chris la o masa cu o fata blonda,ochii albaştri si cu un corp de model.Il vad cum o ia in brate,cum o sărută pe obraz si cat de bine se simte cu ea.Ohhh....Doamne,de ce?De ce eu?...Si chiar credeam ca ma place,dar am crezut gresit,este ca ceailalti băieti,un nesimțit.
Acesta a fost capitolul 7.Sper sa vă placă.Va pup!❤