DİKKAT! Bu yazı kişiyi rahatsız edecek kelimeler barındırıyor. 18 Yaşından küçükseniz veya rahatsız olacağınızı düşünüyorsanız lütfen kendiniz için bu yazıyı okumayı bırakın.
2013 Yılında çıkan Outlast oyunu bir hayatta kalma korku temalı oyundur. Bugünlerde çoğu kişi tarafından oynanan bu oyun gerçekten korkuyu iliklerimize kadar hissetmemize sebep oluyor. Oyunda Miles Upshur adlı gazeteci garip olayların geçtiği konuşulan bir akıl hastanesine haber için gidiyor. Tek başına gittiği bu akıl hastanesinde de o korku dolu garip olaylarla karşılaşıyor. Eğer korku oyunlarını seviyorsanız mutlaka oynayın derim. Bunun dışında çoğu kişi gibi benim de aklıma oyunda geçen akıl hastanesinin gerçek olup olmadığı sorusu takıldı. Bu soruya cevap bulmak için bir dizi araştırma yaptım. Bu araştırmalar sonucunda ulaştığım fikri yazmak istedim.
Mount Massive Asylum
Öncelikle Outlast oyununa konu olan akıl hastanesinin haritasının en azıyla gerçekten bir akıl hastanesi örnek alınarak tasarlandığını söyleyeyim. Bu hastane ABD'deki Lake County'nin uzak dağlarında bulunan Mount Massive Asylum adlı bir akıl hastanesidir. İddiaya göre bu hastanede hastalara yasa dışı deneyler yapılmıştır. Yine iddiaya göre bir gün bu hastanede hastalar isyan çıkardı. Bu isyan çok kanlı bir isyandı. Hastalar hastaneyi ele geçirse de güvenlik güçleri kanlı bir şekilde isyanı bastırdı. Tabii bunlar ne kadar doğru tartışılır orası ayrı.
İddialara göre oyuna konu olan Mount Massive Asylum 1971 yılında yaşananlar dolayısıyla kapatılmıştır. 1972 Yılında ise hastane ile ilgili çoğu kayıt CIA tarafından yok edilmiş. Ve sıkı durun 2009 yılında bu hastanenin tekrar açıldığı söyleniyor. Yine burada yasa dışı deneyler yapıldığı iddia ediliyor. Bu bilgilerin gerçek olup olmayacağı ise şüpheli. Fakat şahsen böyle bir hastanenin var olabileceği kanısı oluştu bende.
Zaman ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Oy vermeyi ve yorum atmayı eksik etmeyin..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korkular ve Gerçekler (+18) DÜZENLENECEK
HorrorDİKKAT! (+18 için uygundur) (Oy vermeyi unutmayın, :) Yorumlarınızı okuyorum lütfen düşüncelerinizi söyleyin..) Burda yazanları okuduktan sonra., Akşam uyuyamama., Sinir krizi.. Çok düşünme.. Evde durmaktan rahatsız olma.. Gibi sorunlar yaşıyorsanız...