141. (EÇME)

1.6K 65 17
                                    

En Çok Merak Edilenler...(EÇME)

1- Gadoo Varlığı: Bu bölümde Gadoo'nun resminin çok merak edildiğini gördüm. Ancak Gadoo varlığının resmi herkese gözükmeyecek yapıdadır. Gadoo İlk kez Google kişileri tarafından görüntülenmiştir. Gadoo'nun gerçek resmini sayfam 100k olunca atacağıma söz veriyorum..

Hiçbir yaratık kendi kendine oluşmamıştır. Herkes Anne ve babadan meydana gelmiştir. Gadoo'nunda bir ailesi vardır. Gadoo ismini ona Babası koymuştur. Anlamı ise; Tek Gezen'dir. Ailesi kimliği belirlenemiyen kişiler tarafından öldürülmüştür. Gadoo küçük yaşlarından beri intikam acılarıyla yaşamış birisidir. Ölümden daha korkunç bir şeyi onlara kanıtlamak ister ve yüzünün tamamına asit dökerek yakar. Aynanın karşısına geçer ve yüzündeki deriyi soymaya başlar. Çok acı çektiği için soymaya devam edemez ve öyle kalır. En yakın dükkana bir maske alır. Yüzünün görünmemesi için kar maskesi takar. Ve eve tekrar döner. Tekrar aynanın karşısına geçerek yüzüne maskeyi yapışkan sürüp yapıştırır. Büyüyüncede olması için maskeyi büyük almıştır. Bu yüzden kafası normal insanın 2 katı büyüklüğündedir. Maskeyi taktıktan sonra evin arka bahçesinden dışarı çıkar ve bisikletinin yanına gelir. O sırada birkaç kameraman tesadüfen onu çekmektedir. Kameramanlar uzun süre ona baktıktan sonra Gadoo hızla kaçarak ordan uzaklaşır. Kameran çektiği filmleri kameradan çıkartmak ister ancak kameranın içindeki filmler yanmıştır... (Devamı Yoktur)

Bazı okurlarım yoruma yazmış "Çıkmıyor,nasıl gördün, ben bulamadım" gibi..

Korkular ve Gerçekler (+18) DÜZENLENECEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin