Arkadaşlar öncelikle hepinize merhaba. Umarım hikayemi beğenirsiniz. Her bölümde yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayınnn....
DURU ULUSOY
Duru 22 yaşında. .......... Üniversitesinden Yazılım Mühendisi olarak mezun oldu. Annesi ev hanımı , babası doktor. Bir tane kardeşi var. MASAL ULUSOY. Kardeşiyele pek anlaşamaz gibi gözükselerde birbirlerini severler. Aslen İzmirlidir. Duru' nun ailesi İzmirde yaşamaktadır. Duru'da İstanbul da yaşamaktadır. Kardeşi Masal İstanbulda bir üniversite kazanana kadar izmirde kalmaktaydı . Kardeşi gelince bir ev tuttular. En yakın arkadaşı Çağrı( çocukluk arkadaşı ve aile dostu) ve kardeşi Masal ile aynı evde kalmaktadır. En sevdiği renk mavi. Fanatik Fenerbahçelidir. En sevdiği yemek zeytinyağlı yaprak sarmasıdır.
MASAL ULUSOY
Bu yıl üniversiteyi kazanıp İstanbula , ablasının yanına gelmiştir. En sevdiği renk mordur. En sevdiği yemek mantıdır. O da ablası gibi fanatik Fenerbahçelidir. Dans etmeyi çok seviyor. İnsanlara karşı sert bir imaj çizsede tanıyıp sevdiği insanların yanında çocuk gibidir.
KIVANÇ ALTUNER
Çok küçük yaşlarda ailesini kaybetmiştir. Bu travma onu daha güçlendirmiştir. Kardeşine iyi bir abi olmak için elinden geleni yapmıştır. Ve iyi bir abide olmuştur. Yıllar sonra ALTUNER HOLDİNGin patronu olmuştur. En sevdiği renk gridir. En sevdiği yemek karnıyarıktır. Fanatik beşiktaşlıdır. Aslen Ankaralıdır
UĞUR ALTUNER
Çok küçük yaşlarda ailesini kaybetmiştir. Ama abisi ona ailesinin yokluğunu hiç hissettirmemiştir. Abisi çok sert bir yapıya sahip iken Uğur çok neşeli ve hareketlidir ve bir o kadarda çapkın. En sevdiği renk yeşildir. En sevdiği yemek pizzadır. Fanatik Galatasaraylıdır. Bu yıl üniversiteye geçmiştir.
ÇAĞRI GÜNTEKİN
En yakın arkadaşı Duru ile aynı evde kalmaktadır. Tanımadığı insanlara çok serttir. Ama insanları tanıyıp güveniyorsa çok rahat ve eğlenceli biridir. O da arkadaşları gibi fanatik Fenerbahçeli. En sevdiği renk gece mavisi. En sevdiği yemek İskenderdir. Bir şirkette yazılım mühendisi olarak çalışmaktadır. Onunda ailesi İzmirde yaşamaktadır.