BÖLÜM 3

129 2 2
                                    

     Sabah alarm kafamda deli gibi çalarken ben rüyamda çalıyor sanıyordum. Ne kadar zekiyim. Baktım rüyamda susacak gibi değil kafamı kaldırdım uyku sersemi bir şekilde. Alarmı kapatıp geri kafamı yastığa huzurla koydum. Sonra bir anda aklıma bugün işe gideceğim geldi. Anında gözlerimi kocaman açtım. Hemen kendimi yataktan atıp. Banyoya koştum. Duş aldıktan sonra dolabımın karşısına geçtim. Resmi bir şirkete gittiğime göre resmi giyinmeliydim. Dolabımın karşısında bakınırken bir yandan kızlara anırıyordum. Evet yanlış duymadınız anırıyordum:
- masalllllll,çağrııııııı bir daha uyandırmam çabuk kalkın,diyip tekrar dolabıma odaklandım.İlk gün fazla abartmamaya gerek verdim.Sonra bir kombin seçtim.
Kombin👇

Üstümü giyindikten sonra düzleştiriciyi fişe taktım ve kızlar kalkmış mı diye bakmaya gittim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Üstümü giyindikten sonra düzleştiriciyi fişe taktım ve kızlar kalkmış mı diye bakmaya gittim.İkisininde hazırlandığını görünce " aferinnn adam olunnn " diye bağırdım. Çağrının uyku sersemi homurdandığını duyunca zafer kazanmış bir edayla sırıttım.Düzleştirici ısınmıştı. Hemen siyah kısa saçlarımı düzleştirmeye başladım. İşim bittikten sonra düzleştiricinin fişini çektim. Saçımı ensemden (aşağıdan) sıkıca topladım. Önden iki yanımdan küçük bir tutam saç çıkardım. Güzelce makyajımı yaptıktan sonra odama gittim ve el çantamı alıp içine eşyalarımı koydum. Artık hazırdım. Lannnn ben annemlere işe girdiğimi demeyi unuttum. Allahım nasıl bir zekiyim ?Neyse artık şirkete giderken söylerdim. Odamdan çıktım. Kızların kapıda ayakkabılarını giydiklerini gördüm. Bende beyaz spor ayakkabımı dolaptan alıp kapıyı kapattım. Tabiki evde ayakkabıyla dolaşmıyoruz. "Kızlar anahtarlarınızı aldınız mı" diye sordu çağrı. "Ben aldım"dedi Masal. " bende aldım" dedim Çağrıya bakarak. Oda bizi onayladıktan sonra aşağı inmeye başladık. İndikten sonra kızlarla vedalaşıp onlardan ayrıldım.Hemen bi taksi durdurup bindim. Adresi verdikten sonra telefonumu alıp annemi aradım.
- Ahsen sultan naber yaaa,dedim annem telefonu açar açmaz
- iyiyim hayırsız  sen nasılsın
- anne hayırsız mayırsız çok ayıp ne hayırsızlığımı gördün
-kızım işe giriyorsun bize masal haber veriyor
- ıyyyy unicorn kakası Masal, ona ne yaa ben söyleyecektim size
-kız insan kardeşine öyle şeyler der mi ,neyse iyi mi işin sevdin mi?
- hııı anne çok sevdim yarın nikah günü almaya gitcez. Anne daha ilk defa ,şuan gidiyorum şirkete.
- haaaa iyi o zaman akşam arada haber ver
- tamam annecim selam söyle babama öpüyorum ikinizide
- bende kızım hadi görüşürüz

İş yerine yaklaştığımızda İçimde tarif edemediğim bir heyecan oluştu .geldiğimizde taksi şoförüne ücreti verip indim. Seri adımlarla şirkete girdim. asansörün olduğu tarafa baktığımda en az 50 kişinin asansör beklediğini gördüm. Allahım sana geliyorum.
       Asansör bekleyen insanların arasına karıştım. Asansör gelince herkes asansöre bindi bende içlerinde olmak üzere. Herkes farklı farklı katlara basıyordu. İyi ne güzel bi 1 saatte burda bekleriz. Neyseki bi 15 dk sonra yukarı çıkabildim. İlk gün geldiğimde boya küpü olan kız gene aynı şekilde oturuyordu. Onu görmemiş gibi davranarak koridorda yürümeye başladım. İremi görünce yanına ilerledim. İrem kafasını kaldırıp bana baktı ve gülümsedi.

- hoşgeldin Duru. Geç otur burası senin yerin,dedi yanındaki koltuğu göstererek.
- günaydın irem,dedim ve bende koltuğa oturdum.İrem konuşmaya başlayınca ona döndüm.
- Şimdi öncelikle Duru,  İkimizde Kıvanç Beyin asistanıyız. Ben işleri yetiştiremediğim için ikinci asistan olarak sen geldin buradaki işleri kıvanç bey yönetir onun altında finans işleriyle ilgilenen Hande hanım var. bende daha çok kıvanç Bey'in önemli işlerini halledeceğim sen yeni geldiğin için Kahve, kahvaltı, gün özeti ,toplantılara katılıp not alma, telefon konferansı yapma gibi işlere bakacaksın.
Her sabah kıvanç bey gelmeden Mona restorantından ona kahvaltı siparişi vereceksin kıvanç bey gelmeden kahvaltı masasında olacak.
Kıvanç bey her sabah kahvaltısından sonra sade Kahve içer ,
kahvesinden sonra ona gidip gün özetini  geçeceksin
Gittiği her toplantıda onun sana gel demesini bekleme ,arkasından git ve toplantıda ne söyleniyorsa onları not al!
Telefon konferans yapmayıda ben sana şimdi öğreteceğim
Anlaşılmayan birşey var mı?,diye sorduğunda İrem sorun yok dercesine başımı salladım.Oda "güzel" dedi gülümseyerek." Hadi o zaman başla",dedi. İlk ne yapacaktım la ben? Hah kahvaltı. İrem den restorantın numarasını alıp aradım. İrem " kıvanç beyin her zamanki kahvaltısından dersen anlarlar"dedi. Kahvaltıyı söyleyip telefonu kapattım. Biraz bekledikten sonra kahvaltı geldi.
- arka tarafta mutfak tarzında bir yer var oraya gidip getirdikleri kahvaltılıkları tezgahın üstündeki tepsiye hazırla ha bu arada portakal suyu sıkıp koymayı unutmayın,dedi
İrem.
Nasıl zevksiz bir adamdı ya portakal suyu üstüne kahve ay aman bana ne İrem'in söylediği yere gidip kahvaltılıkları tepsiye koydum .bir süre aradıktan sonra portakal sıkacağını buldum .dolaptan portakalları çıkarıp sıktım tepsiyi hazırladıktan sonra Kıvanç Bey'in odasına gittim İrem hafifçe kafasını uzatıp tepsiye baktı. Bende ondan onay beklercesine ona baktım. Gülümseyip onayladıktan sonra Kıvanç beyin odasına girdim. daha gelmemişti. Zaten Kahvaltısı o gelmeden önce odasında olması gerekiyordu. Odası çok güzeldi. Yan taraf boydan boya camdı ve boğaz manzaralıydı. Ortada kahverengi deri koltuklar vardı. Tepsiyi masasına bıraktıktan sonra odadan çıkıp kapıyı kapattım.İremin yanına oturdum. Şu Kıvanç bey denilen adamı çok merak ediyordum. O sırada aşırı şekilde çişimin geldiğini hissettim. İreme lavaboyu sorup hızla tarif ettiği yere gittim.Hemen kendimi tuvalete attım.İşim bittikten elimi yıkamak için aynanın önüne geldim. Aynanın üst tarafına baktığımda gözlerimi açabileceğim kadar açıp dehşetle o yazıya baktım.
Bay WC

Merhabaaaaaaaaa



Nasıldı yeni bölümmm


Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorummmm



Sizi seviyorumm

PATRONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin