Grinning

280 10 0
                                    

Ráno jako každé jiné. Vstal jsem a šel jsem se umýt do koupelny. Dost mě bolela hlava a cítil jsem se na umření. Vysprchoval jsem se pod studenou vodou, abych se trochu probral a šel jsem si vyčistit zuby. Koukl jsem se do zrcadla. Měl jsem podivný křenící se úsmev na tváři. Šáhl jsem si na pusu, ale ta byla zavřená. Neřešil jsem to nijak víc a dočistil jsem si zuby. 

Oblékl jsem se a povídal se na hodiny. Zase nestíhám! Vyletěl jsem z baráku a s nejvyšší rychlostí jsem mířil do práce. Domů jsem přišel ještě víc vyčerpanější než ráno. Sundal jsem si sako a začal jsem vařit večeři. Sedl jsem si s jídlem k televizi a tak nějak jsem usnul. Zdálo se mi ,že jsem Alenka v říši divů a že mě chce zabít ten usmívající se kocour. Když už mi byl na dosah ruky, probudil jsem se. Chtěl jsem jít rovnou do postele, ale nejsem prase, tak jsem šel si vyčistit zuby. Odraz v zrcadle se nezměnil. Pořád jsem se děsivě usmíval. Tak mě napadlo... Počítali jste si někdy zuby, když se koukáte do zrcadla? 1....2....3.... Je to divné, celý den bez nálady na usmívání a můj odraz se nepřestává usmívat. 17...18...19...20... Děsí mě to, děsímě kolik zubů je v mém odrazu... 68....69....70...


Nu... taková blbůstka :3 Omlouvám se za delší pauzu a zároven děkuji za 1 500 přečtení... moc si toho vážim x3 Jste úžasní, takže příště... bye

~Strašidelné Příběhy~Kde žijí příběhy. Začni objevovat