červenec 1979
V Godrikově Dole bylo krásně. Byl červenec a léto bylo v plném proudu, sice ve vzduchu visela hrozba z Voldemorta a jeho přisluhovačů Smrtijedů, v podstatě válka ale ani tohle neodradilo obyvatele této kouzelné vesničky, aby si trochu neužili léta. Člověk musí hledat naději i tam kde není.
U kostela se zčistajasna objevila, či spíše přemístila postava dívky, a nikým neviděna se vydala ulicí.
Došla k pěknému jednopatrovému domku a usmála se jakoby si na něco vzpomněla, k tomuto místu ji vázaly pěkné vzpomínky na své rodiče, merlinžel s nimi strávila moc málo času.,,Lily? Jsi doma?" Pak se ozval zvuk otevíraných dveří a ze dveří vykoukla rudovláska
,,Ginger! Ahoj, teda to je mi ale překvapení. Kde se tu bereš" obě dívky se objaly a Lily okamžitě vtáhla Ginger dovnitř.
Usadili se v obýváku a Ginger hned začala se svým vyprávěním
,,No ono ti to sice bude znít trochu divně a taky se to v téhle době asi moc nehodí, ale když ty s Jamesem jste do toho praštili už před rokem tak..." Lily ihned svitlo co se jí její kamarádka snaží sdělit
,,No počkej, počkej, chceš říct, že se budeš vdávat?" Skočila jí do řeči. Ginger se trochu zarazila ale pak přikývla
,,Jop" Lily vyskočila a objala ji. Byla moc ráda. Ona sama byla v manželství moc šťastná a doufala, že Gia bude taky, bez ohledu na to koho si bude brát.
Sice už byly nějakou dobu dospělé ale teď začali obě rozjařeně pištět a vyvádět jako malé děti.
,,No to je prostě úžasný, senzační, báječný" prožívala to Lily
,,A kde to bude ? A kdy?" Vyzvídala všechny podrobnosti.
Ginger teda pokračovala,,Bude to v srpnu a přemluvila jsem Reggieho, aby to bylo tady v Godrikově Dole v kostele." Pak se odmlčela a ještě dodala
,,No a chtěla jsem Jamese požádat, jestli by mi šel za svědka".
Pak nastalo tíživé ticho, Lily věděla, že James má svoji sestru velmi rád třebaže se znají jen čtyři roky. Ale nemohl překousnout, že Ginger chodí s Regulusem Blackem. I když to ze začátku vypadalo, že je s tím v pohodě. Opak byl však pravdou. Oni drželi na té dobré straně kdežto Regulus byl Smrtijed. A Smrtijedi a jejich pán se často střetávali s Fénixovým řádem.,,Lily ? V pořádku?" zeptala se Ginger když viděla, že Lily už je nějakou dobu zamyšlená.
,,Eh co? Jo jo v pohodě jen jsem přemýšlela jestli z toho Jamese netrefí šlak." Na chvíli se odmlčela a pak dodala
,,A jestli ne Jamese, tak Siriuse určitě."
,,Tss může si za to sám blbec jeden" utrousila Gia na adresu svého bývalého přítele. S ním už se pravděpodobně nikdy naplno neusmíří.
A tak si ty dvě povídaly o všem možném a navzájem se smály svým historkám. Ginger jí popsala jeden naprosto prohraný zápas ve famfrpálu, jelikož hrála za Applebyské šípy. A Lily jí na oplátku vyprávěla něco z bystrozorského výcviku.Najednou se na zahrádce před domem ozvalo přemístění, obě dívky se lekly a Lily se i s hůlkou rozeběhla ke dveřím.
,,Kdo je tam ?" Řekla nahlas skrze dveře.,,To jsem já Jamie, lásko a je se mnou i Hlučnošlápek." Ozvalo se zvenku. Lily je teda oba dva pustila dovnitř.
,,Ahoj miláčku" políbil ji na přivítanou James. Pak přešli všichni tři z chodby do obýváku.
,,Ahoj bráško" pozdravila Jamese Ginger a vstala z gauče aby se s ním taky přivítala, Siriuse však ignorovala.
,,Nazdar ségra, jak je?" Uhnul mimoděk očima James.
,,Ale jo jde to." Zamumlala Ginger.
,,Lily je něco k jídlu? Moody nás na hlídce docela dusil, a pak nám dal ještě nějaký formuláře na vyplňování ." Zasmál se James a odešel do kuchyně, Lily odešla za ním a tak Ginger a Sirius osaměli. Ginger si začla prohlížet výstavku z fotek na krbu a Sirius bezmyšlenkovitě hleděl z okna. Nepadlo mezi nimi jediné slovo.
Pak se vrátil James s dvěma miskami jídla.,,Siriusi dáš si taky?" Otočil se na něj.
,,Jasně" oba si sedli ke stolu a pustili se do jídla. Dlouhou dobu bylo slyšet jen žvýkání a mlaskání těch dvou.
Ginger zatím přemýšlela jak formulovat svou prosbu. Bylo by to lehčí kdyby tu nebyl Sirius, ale co nadělá. Potom se vrátila Lily s podnosem a na něm čtyři skleničky jakési zlatavé tekutiny.
,,Na co?" Nechápal James, zatímco zhltal jídlo.
,,Na přípitek" usmála se Lily.
,,Jo a co se slaví?" Zeptal se pro změnu Sirius a nenápadně zapátral pohledem k Lily a sjel dolů.
,,Ne, nejsem těhotná" sjela ho pohledem Lily.
,,Já se budu vdávat" ozvala se Ginger konečně a přešla k nim.
Oba dva James i Sirius doslova zkoprněli. Nevnímali ani to, že jim Lily podala skleničky, třetí dala Ginger a poslední si vzala sama.
,,No na začátku srpna, bude to ale jenom malá svatba, nechceme nic velkého." Začala Ginger, pak se na chvilku zarazila, ale hned pokračovala
,,Chtěla jsem tě požádat jestli bys mi nešel za svědka" vyklopila ze sebe nakonec všechno. James se konečně vzpamatoval
,,Za svědka tobě? Na svatbu ?" Zopakoval to nechápavě. Sirius neříkal nic, jen vypil celou skleničku naráz
,,A jemu půjde za svědka Ty víš kdo ne?" Vyštěkl znenadání a otočil se přímo na Ginger.
,,Ne, proč by měl? Reggimu půjde za svědka Brumbál. Chtěl to tak." Odvětila mu Ginger s ledovým klidem.
,,Ale jestli tě to takhle žere, ty tam chodit nemusíš! Jamesi dej mi vědět jak ses rozhodl." Ginger přešla obývákem aniž na jednoho z nich pohlédla.
,, Tak ahoj Lily, ráda jsem tě viděla." A byla pryč.
V místnosti zůstalo napjaté ticho.
....____________________________________
____________________________________
28.12. 2019Nazdárek lidičky
Tak tu máme slibovanou první kapitolku bonusu k GP. To, že bude i bonus mně napadlo už dávno před tím, než jsem Ginger Potter ukončila. Bude to zhruba o deseti kapitolách, plus mínus :-D
A v dosti krátkém časovém úseku, od července 1979 do asi listopadu 1979.
Tak to je pro dnešek všechno.
Andy❤Mimochodem cover jsem dělala sama, teda aspoň jsem se o to pokusila, no asi nic moc 😂
ČTEŠ
My dear Potter - II.díl GP
FanfictionMá drahá Potterová.... lásko mého života _____________________________ Pokračování a střípky z života Ginger Potterové. _____________________________ Ginger a její přátelé už úspěsně zakončili vzdělání a teď musí čelit reálnému životu a všemožným ná...