5.

379 24 6
                                    

Z pohledu Ginger

Ještě ten den jsem musela vidět někoho z Řádu, říct jim co se stalo.
Jakmile jsem toho byla jen trochu schopná po tom děsivém zážitku, vydala jsem se sem, do hlavního štábu.
Merlinžel mě moc nepochopili, nesdíleli moje obavy.

,,Říkám, že jsem to viděla na vlastní oči." Dušovala jsem se, a málem už se zas rozeštkala.

,,A jsi si jistá, že se ti to jen nezdálo?" Optal se mě znovu Sirius, to psisko nevěřícné. 

,,Sakra ne, nezdálo. Vlez mi do hlavy klidně." Zamručím, úplně jsem se složila a rozbrečela se Lily na rameni. 

,,Poslal jsem zprávu Brumbálovi, za chvíli tu bude." Vrátil se James zpátky do místnosti kde jsme seděli.

Přes naši vzájemnou nevraživost se Siriusem a Marlene, kteří tu byli taky, jsme teď byli nuceni táhnout za jeden provaz. Jenže mé pokusy o to se s nimi usmířit byly marné.

Když dorazil Brumbál, všechno jsme mu řekli. 

,,Zemřela Dorcas Meadowesová, zajali ji Smrtijedi a..." nedokázala jsem dál mluvit a znovu se rozbrečela.

***
Z pohledu Reguluse

Když jsme se vrátili domů, z Ginger spadla celá maska netečnosti a hystericky se rozplakala.

 ,,Gio" objal jsem ji a chtěl ji ukonejšit, bylo mi to taky líto. 

,,Nech mě být! Ten zatracenej bastard to udělal naschvál a tys o tom určitě věděl!" Zakřičí přerývaně a odstrčí mě od sebe.

 ,,Nevěděl, kdybych to byl věděl tak....jak jsem to mohl tušit?" Řekl jsem tiše. Gia se zvedla a odešla do ložnice. Po chvilce zase vyšla se zamračeným výrazem, nějak náhle se zklidnila. Když si znovu brala brala kabát a zamířila ke dveřím, znovu jsem na ni promluvil

 ,,Kam jdeš?" Odpověděla jen ,,Pryč!" A práskla dveřmi.

Stál jsem tam a civěl na dveře. Přemýšlel jsem jestli mám jít za ní či ne. A doufal jsem, že tím slovem pryč nemyslela navždy pryč.

Padl na mně nevýslovný smutek a pak mně popadl vztek. 

,,Zatraceně, do hajzlu" mrštil jsem o zem vázou co jsme dostali ke svatbě, abych si aspoň trochu ulevil od vzteku. Na Ginger i na Pána Zla. Ten beznosej blbec si usmyslil, že bude pánem světa. A mně už se to delší dobu začínalo příčit, nastal čas s tím opravdu něco dělat. Opravdu začít klást odpor.

 ,,Sakra já jsem takovej idiot, kdybych se tehdy nedal přesvědčit abych se přidal ke Smrtijedům. Možná by bylo všechno jinak. Kdybych se vzepřel a postavil se na stranu bojující proti Voldemortovi. Vrtal jsem se ve svých úvahách a netrpělivě jsem čekal jestli se Ginger vrátí domů. Nevrátila se večer a přes noc jsem ani oko nezamhouřil.

***

Vrátila se až druhý den, nemluvili jsme spolu, až do této chvíle.
,,Promiň, ty za to nemůžeš já jen"
Gia se znovu rozeštkala a objala mně. 

,,Já vím, a nezlobím se na tebe. Jen jsem měl o tebe strach."
Odvětil jsem, zatímco se ke mně stulila.

***
Z pohledu Ginger

O pár dní později se konal pohřeb, na jednom odlehlém místečku hřbitova Highgate. Počasí toho dne se k tomu dokonale hodilo, lilo jak z konve. I když to Rega mrzelo nešel se mnou, Sirius s Jamesem, potažmo ostatní lidi z Řádu by jej nejspíš roztrhali zaživa. I když on sám za to nemohl.

________________________________________________________________________
1.1. 2020

ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK 2020❤

My dear Potter - II.díl GPKde žijí příběhy. Začni objevovat