•••Manşet•••

6 1 0
                                    

-Uaouuauo (Esneme Sesi) sizede günaydın. Ne kadar güzel bir gün dimi? Artık bir kahraman olduğuma göre (sadece bir banka soygununu engelledi) bir kahraman gibi yaşamayı öğrenmeliyim. Mesela dün akşam yaptığım gibi eve camdan girmek, vb. En iyisi şimdi gidip kahvemi içip gazetemi okuyayım. Bu arada en sevdiğim kahve çeşidi, buzlu white chocolate mocha'dır.
Vee işte gazetemiz. Yok artık daha ilk günden! Dün soygunu engellediğim sırada bir marketin kamerasına yakalanmışım. Ve şuan gazetede ilk sayfadayım. Neyse ki kamera arkamda kalmış ve yüzümü çekememiş. Bide iyi yanından bakalım artık daha çok hayranım var. Bu kadar havalanmaya da gerek yoktu ama, sonuçta bankayı kurtardık. Kurtardım.
+Kııq kııq Hollywood ünlüler kaldırımının bulunduğu sokakta silah sesleri. Tekrar ediyorum ...
-Bi bakalım bakalım neler oluyormuş. Koş koş koş koş vee zıpla (Duvara çarpar) ben iyiyim merak etmeyin. Sanırım bu duvardan duvara atlamalara biraz daha çalışmam gerekicek. Huuh! (Nefes verme sesi) geldik ama nerde bu adam? İşte orda hey sen kaçamazsın. Gel buraya (Sanki gelecek). Normal ok fazlamı kaçar acaba? Yine sana kaldık yapışkan ok. Nişan al ve ateeş. Blonk! Helaaal tam 12den.
Koşup bağlayıp kaçalım. Adam ırkçılık yüzünden ateş etmiş. Sanırım zenci insanlarla bir derdi vardı.
***10 Dakika Sonra***
Tamamdır bu günüde kârla kapattık. Ama daha büyük suçlarla uğraşmam gerektiğini düşünüyorum. Çünkü ben böyle hırsızlık vb. şeylerle uğraştıktan sonra karşıma birden Zen çıkınca duvara toslayabilirim.
Bunuda düşünülecek şeyler listesine ekleyebilirim. Madem öyle...

Yalnız Kahraman (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin